iPad. Maar de layout is toch veranderd? Rechtsonderin stond de f van facebook, nu staat daar quote en daarnaast snel. Reageren moet nu met de knop linksonder.
Bij mijn weten is de layout niet gewijzigd. Ik heb net zelf ook even op de Ipad gekeken en ik zie niet hetgeen wat jij omschrijft. Ik zal dit eens navragen bij het beheer
Ik zie alleen dit op de ipad. Maar geen idee of het nieuw is, zie het nu pas omdat ik aan het zoeken was door dit topic
Dit is waarschijnlijk een cache probleem, we hebben dit zelf ook wel eens gehad. Via instellingen even naar Safari, daar de geschiedenis, cookies en gegevens wissen. Dan even naar Geavanceerd en dan Websitedata en daar even de websitedata verwijderen. Dan Safari weer openen en weer naar Zwangerschapspagina.nl gaan. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl
Het zat zo: op de plek van de knop 'quote' (dus niet 'reageer' wat ik eerst zei) stond gedurende 2 uur op die ochtend het blauw met witte facebook-icoontje. Ik had er eigenlijk een screenshot van moeten maken!