Het topic over 'het doen met elkaar' is gesloten door beheer. Mag ik vragen waarom in vredesnaam? Er werd niet gescholden, er werd geen ruzie gemaakt... Er werd prima gediscussieerd. Wat een bizar overtrokken reactie om zo'n topic dicht te doen...
Je mag het niet over sex hebben op zp. Heb ook wel eens een topic geopend hoe vaak iedereen het deed, was ook binnen no time dicht.
Klopt, maar dat was niet de reden Boommm. De reden waarom het topic nu dicht is is omdat Beheer bang is dat het uit de hand loopt. .. wat ik erg overdreven vind, maar goed.
Vind het ook Jammer kan nu geen vragen meer beantwoorden. Beheer mijn vraag was toch aardig bedekt ge vraagt. Kwam geen woord sex in voor.?Jammer.
Gezien de regels van Zwangerschapspagina.nl balanceerde het topic op het randje. Daarom hebben we 'm ook niet direct gesloten. Toen er eenmaal meldingen binnen kwamen op reacties die geplaatst werden hebben we besloten 'm te sluiten. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl
Geef dan eerst een waarschuwing en/of verwijder eventueel de aanstootgevende reacties. Maar dat is al 100.000 x gezegd volgens mij. Zucht.