Bericht: Meisje van 10 bevalt

Discussie in 'De lounge' gestart door Lia, 28 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Zo zo, Lentefee, ben jij dat op die foto? :p :p

2. Niet meer actief

was dat maar zo :(

3. titus

titus Fanatiek lid

6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    het is echt zo dat merk ik wel als kinder pleeg dat kinderen veel sneller met sex geconfronteerd worden.
    zo gingen wij op 16 jarige leeftijd uit proberen zo begint het nu al veel sneller.
    maar in het artikel stond ook een meisje van 5 :confused: ik vond 10 al schrikken maar 5

4. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Ja ze heeft inderdaad wel een heel rank figuurtje.. :( *kijkt in de spiegel en loopt moedeloos terug*

5. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik vind niet dat je de ouders iets kunt verwijten, zij dachten dat hun dochter waarschijnlijk gewoon aan het buitenspelen was ofzo want ja zou jij iets anders denken van je dochter van 10. tegenwoordig weten ze heel jong wat sex inhoudt door tv, boekjes etc. ik kreeg in groep 8 sexuele voorlichting en vind dat een mooie leeftijd (11/12 jaar) maar blijkbaar moet dat tegenwoordig eerder en ikvind dat dus wel de taak van de ouders. ben eerlijk over het feit waar kindjes vandaan komen en zeg niet dat de ooievaar ze komt brengen :) leg ze uit wat sex is op een manier dat het kind het begrijpt. de meeste vrouwen hier zijn ouder dan mijn en kan me voorstellen dat jullie nog veel later sexuele voorlichting kregen.

6. talia

talia Fanatiek lid

27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    ongelofelijk

7. morgaine

morgaine Bekend lid

22 sep 2006
    894
    0
    0
    Arnhem
    Ik denk dat die jochie echt wel weet waar hij mee bezig was :(

@ Lentefee haha doktertje spelen is idd ook voor grote mensen, maar dan is een andere jurkje, al hoewel zon jurkje druk wel alles plat :)

8. Kiki

Kiki Fanatiek lid

8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Hmmm, doktertje spelen...

Met deze dokter wil ik ook wel spelen :D

9. Niet meer actief

hijg kwijl...
    is er een dokter in de zaal? :p

10. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    Zag het gisteren ook op het nieuws! Schrok ook enorm. Dat zijn dingen die ik mij niet kan inbeelden, maar spijtig genoeg gebeurd het wel.

Als ik aan een kind van 10 denk, dan zie ik kleine meisjes die met de poppen spelen en niet meisjes die al aan sex denken, maar je hebt natuurlijk altijd kinderen die gefascineerd raken door sex. Tegenwoordig moet je de tv maar opzetten en je ziet sex.

Toen ik mijn zoontje aan het voeden was deze nacht had ik eens de tv opgezet en op een bepaalde zender was het één en al erotiek. Live chat, webcammeiden enz.. Je zou zeggen dat ze bepaalde dingen niet tonen, maar er viel nogal veel te zien. Kinderen die een tv op hun kamer hebben of een pc moeten niet veel moeite doen. En de meesten zijn dan nieuwsgierig en blijven kijken.

Kan natuurlijk ook heel goed zijn dat dat kind zich helemaal niet bewust was van wat er gebeurde.

Hoe dan ook, ik vind het heel erg en moest ik een dochter hebben, ik zou er niet aan willen denken dat het haar moest overkomen!

11. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    Wereldwijd was de jongste moeder ooit een merisje van 5 jaar en 7 maanden... Het ging op de Puruviaanse Lina Medina die een zoontje van 2,7 kilo baarde... In dergelijke gevallen gaat het om meisjes met hormonale storingen die ertoe leiden dat ze al zeer jong menstrueren.

Hier word ik dus echt misselijk van. Met die uitleg erbij ja het komt omdat ze menstrueert.
    JA MAAR HALLO!
    Dan nog steeds is er dus iemand die het doet met een meisje van 5
    Bah!

12. CreaLinda

CreaLinda Bekend lid

31 mrt 2007
    918
    0
    0
    Juf
    Nootdorp
    Ja, jeetje.....

Dan zie je maar weer dat je met seksuele voorlichting niet vroeg genoeg kunt beginnen (niet gelijk heel expliciet natuurlijk).

en idd kinderen die op tv alles kunnen zien. Nou die van ons heeft pech, die krijgt pas een eigen tv als hij/zij alles wat er opkomt kan begrijpen en op waarde kan inschatten. Dus moettie nog even wachten.....

Linda

13. Lia

Lia Bekend lid

10 nov 2006
    989
    0
    0
    Secretaresse
    Ik dacht zelf op m'n tiende totaal nog niet aan seks. Ik wist wel hoe kinderen gemaakt werden enzo, maar verder...

Ik wil niet ouwenelig overkomen, maar ik denk wel dat de huidige zenders als TMF en ook het internet een belangrijke rol spelen bij de vervagende sexuele moraal van hedentendage (ahemm.. :-D) Seks wordt steeds meer geportretteerd als zijnde een actie uit pure lust en niet meer als een daad van liefde.. ik zeg niet dat je geen seks uit pure lust kunt hebben, maar als dit de enige manier is waarop het wordt geportretteerd, ja.. dan wordt het dus een soort wegwerpartikel, te koop op iedere hoek van de straat en daar vloeien volgens mij dus ook dit soort trieste verhalen uit voort.

14. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    enige waar ik echt "kotsmisselijk" van kan worden dat je wel eens in slaap valt met de tv aan, en je wakker wordt je je nog ff moet orriënteren en dan alleen maar gekreun en weet ik veel wat voor gel*l nog meer :( op bijna elke zender enkel maar sex, sex, sex, dus zo vreemd is het eigenlijk ook niet dat ze steeds vroeger beginnen...

tis onderhand helemaal uit de taboe sfeer en op de dag krijgen ze er ook "genoeg"van mee :(

15. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Walgelijk :confused: Ongelofelijk ik kan dit echt niet begrijpen :(

16. chantalk

chantalk Fanatiek lid

:confused: 10 jaar? toen speelde ik nog met Barbie's en niet met ....... :)

17. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Het moet allemaal niet nog gekker worden. Met me 10 jaar was ik daar helemaa nog niet mee bezig ja met poppen maar sex pff

18. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    :confused: wat een verhaal! Zelfs kussen was al te veel! 'verkering' hield in dat je naast elkaar zat in de klas, en dat kon met 10 minuten al 'uit' zijn want dan was een andere klasgenoot toch leuker!

Waar gaat het toch heen!

19. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    jeetje wat erg weer. (wordt er zelfs beetje onpasselijk van)
    Ik vindt dan toch wel dat de ouders iets verkeerds hebben gedaan hoor.
    Ja sorry maar als ik zou merken dat mijn dochter van 10 interesse krijgt in sex dan gaan me haren al overeind staan.
    Ik was 15! toen ik nog met poppen speelde.
    Ik hoop echt dat Yildiz is zoals ik en totaal geen interesse heeft in jongens op die leeftijd.

20. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Ik zat op die leeftijd bij de paarden veel leuker.Had geen tijd voor vriendjes.

Deel Deze Pagina