Ik weet dat omdat ik 1,5 jaar geleden ongeveer dat allemaal opgezocht heb omdat het me zo bezig hield. Vreselijk vind ik het.. Ook voor dat meisje van 10 uiteraard maar vind dat toch anders omdat die al wel weten hoe baby's worden "gemaakt" neem ik aan. En dan nog begrijp ik niet dat een 10 jarige al met seks bezig is Dat meisje van 5 was zelf nog maar net uit de luiers en is ook nog eens misbruikt.
uuuuuuuuuuuuuuh 5 jaar ik vond 10 jaar al jong en nu 1 meisje van 5 jaar oud Echt heeeeeeeeeeeeel vreemd dit Ik was toen zekker nog met poppen aan het spelen, denk zelf wel tot ver over mijn 10 e verjaardag Het idee al je kind van 5 zwanger van haar baby nou nee
Verschrikkelijk. Buiten dat ik pas laat mijn eerste keer beleefde waren bij mij de pas op mijn 15e... Een kennis van ons haar dochter nu net 15 geworden is ook al 6.5 mnd zwanger! Daar waren we al helemaal kapot van. Weg jeugd. Als zij zo oud is als ik (35) heeft ze een kind van 20. Kunnen ze samen gaan stappen
Zelfs in de late herhaling van Sex and the city vertonen ze in de reclametijd webcammeiden etc. Nog nooit van doelgroepmarketing gehoord? Wij dames bellen echt niet hoor en de heren kijken niet naar SATC
Toen mijn dochter van 2,5 vanmorgen nogal vroeg wakker was voor haar doen en ik nog niet helemaal hersteld ben van mijn buikgriep, mocht ze even bij ons op bed tv komen kijken. Dus ik zette de tv aan om 7.00 uur en wat denk je? Juist, van die sexreclames dus. Gadverdamme zeg. Echt belachelijk...... X Linda