Ik zit op zp via de app. Dus excuses voor de spelfouten.. Na een tijd weg te zijn geweest toch maar weer terug gekomen. Ik miste de opmerkingen van Agter.. Voorheen greep een moderator in als dames het onderling niet konden vinden met elkaar, als er een topic geopend werd waar er al 100 van waren of simpel omdat deze niet kon. Tegenwoordig sluit of verwijderd men al een topic als er een poepje dwars zit.. Mensen worden er afgeknikkerd omdat ze het niet met een moderator eens zijn. Ook slaat het nergens op dat topic titels aangepast worden. Dacht toch echt bij iets over kattenvoer gisteren iets heel anders te zien! Geef mij, en vele andere, nou een antwoord op de vraag waarom het nou zou moet? Zo is er toch geen lol aan? Waar leggen jullie de grens?
Inderdaad.. Wat is er mis mee dat de titels aangepast worden? Vind het wel handig, soms is het zo onduidelijk, en dan weet ik gelijk waar het over gaat zonder eerst heel de OP te hoeven lezen.
nou dit viel mij eigenlijk ook al op, en eigenlijk onnodig want als je op een topicstitel staat kun je het eerste stukje al lezen waar het over gaat, wel vind ik het idd vervelend dat topics heel snel gesloten/verwijderd worden als het even op een discussie uitloopt, juist daar is een forum toch voor bedoelt discussie, iedereen doet het anders ik vind een discussie dus eigenlijk helemaal niet zo erg eigenlijk
Volgens mij is deze vraag ook al 1000x gesteld dus even zoekfunctie doen, antwoord daar van de mods lezen.. Weer een onzin topic minder.. Als de mods het beslissen dan is dat zo, dan zal het topic wel niet aan de regels voldoen of het loopt uit de hand omdat sommige mensen geen respectvolle antwoorden geven.. Sorry voor het botte antwoord maar kan me voorstellen dat de mods ook gek worden van constant dezelfde topics.. Als mensen dan wat meer moeite namen om rond te kijken scheelt dat een hoop gezeur...
Als het idd zo is zoals jij schrijft, en ze 1000 x hetzelfde moeten antwoorden, dan gaat er toch iets fout...denk ik zo... Tevens lijkt het me een volstrekt legitieme vraag die TS stelt.
Ik vind eerlijk gezegd ook dat er erg snel topic soms gesloten of verplaatst worden. Ik had van de week een topic waar door 1 iemand een link werd gelegd met een topic dat uit de hand liep en pats meteen gesloten... Niet erg netjes zonder eerst middels pb even te vragen hoe het zit.
ts is hier eerder geweest en komt opnieuw terug niks mis mee maar dan weet ze de regels van het forum neem ik aan!
Ik snap wel dat titels veranderd worden! Het alleen maar "help" if "een vraagje" is best nutteloos nl.
In de forumregels staat het verzoek of je de titel van het topic zo duidelijk mogelijk wilt beschrijven zodat mensen zien waar het topic over gaat.Dus niet alleen een loze kreet als: Help!!! Maar help ik ben mijn kat kwijt o.i.d. Dit gebeurd heel vaak niet, dus ik vind het correct en fijn dat dit aangepast wordt. Wel ben ik het eens dat de laatste tijd topics snel gesloten worden terwijl de discussie helemaal nog niet heftig of respectloos is, of soms zonder waarschuwing. Verder zijn hier al meer topics over en.dit hoort onder het gedeelte; over deze site....
Dat een topic snel gesloten word is een beetje jammer maar dat ze de topic titels aanpassen vind ik fijn! Ik zit vaak op mijn telefoon op zp en dan zie ik pas waar het over gaat als ik in het topic zit.
Beste Soshe, Je vraag is verplaatst naar over deze site. Het klopt dat onderwerpen worden aangepast wanneer het onderwerp geen indruk geeft over de daadwerkelijke inhoud van het bericht. Wat betreft het sluiten van topics deze worden gesloten omdat ze niet voldoen aan de regels van Zwangerschapspagina.nl of niet passen in het beeld wat wij willen uitstralen met Zwangerschapspagina.nl. Wat betreft het verwijderen van topics verwijzen we je graag naar de meest gestelde vragen die in dit forum staan of even zoeken in dit forum. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl