bericht van de belastingdienst

Discussie in 'De lounge' gestart door mamma chan, 11 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Ben benieuwd wanneer wij bericht krijgen.. kunnen het nu ERG goed gebruiken haha en van het geld wat we overhouden kopen we een nieuwe bank en de rest gaat op de spaar voor de kleine.

2. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.828
    4.201
    113
    ik vind het persoonlijk erg raar als mensen de belastingdienst gaan bellen. Je weet dat je het geld voor 1 juli krijgt, dan moet je je daar dus op instellen

3. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    ik vraag naar de status van mijn aangifte 2009 en dan komen ze vanzelf met een dagtekening of dat het nog in behandeling is. ik vind hier niks geks aan.;)

4. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Hier nog niets binnen en als ik het binnen krijg dan gaat het direct weer terug naar de belasting voor iets wat we nog terug moeten betalen :(

5. namya

namya Niet meer actief

tja sidmick....mensen die het niet nodig hebben zullen er niet naar vragen maar deze mensen hebben het erg hard nodig en ik kan me dan best voorstellen dat ze er echt met smart op wachten, en wachten tot 1 juli is meer onzekerheid dan een vastgestelde datum omdat mensen dan misschien al dingen kunnen regelen enzovoorts

6. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    geduld is een schone zaak en wanneer je je aangifte heb ingevult zegt niks over wanneer je het krijgt , je moet het gewoon voor 1 april insturen dan heb je voor 1 juli bericht. ook zegt je achternaam helemaal niks

7. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    nou ik heb het niet hard nodig maar vind het wel fijn om te weten wanneer het wordt gestort. Het gaat dan namelijk gelijk de spaarrekening op, ik heb liever dat ik rente van het geld trek dan de belastingdienst. we krijgen 3600 euro terug dus tis niet niks.:D

8. namya

namya Niet meer actief

lekker hoor krokus

en indd maakt niet zo heel veel uit of je het hard nodig hebt of niet, geld is nooit weg

9. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.828
    4.201
    113
    Moet je je voorstellen dat iedereen de belastingdienst gaat bellen over wanneer het geld komt.
    Nodig hebben of niet, ik vind gewoon dat je behoort te wachten tot 1 juli. Mocht je dan niets gehoord hebben dan kun je gaan bellen

10. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    precies en ik ben er heel blij mee en we hebben nog nooit hoeven bij te betalen, doen al vanaf 2003 gezamenlijk aangifte en ieder jaar is de definitieve zoals ik de aangifte gedaan heb. Ik vul ook altijd alles heel eerlijk in. Ik heb ouderschapsverlof gehad en daar krijg je ook een deel van terug.

11. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    ;)

12. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er

Er is mij vertelt dat ze keken of er nog openstaande bedragen stonden van hun naar de klant toe en die verrekenen ze dan.
    Kan zijn dat het anders gaat natuurlijk.
    Dat was me iig vertelt door de adviseur.

13. Tamale

Tamale Niet meer actief

Dankjewell..

Ik heb ook maar even gebelt..
    22 mei kunnen wij een brief verwachten zei ze..
    Ben benieuwd!

14. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

volgens mij klopt dat wel ja. Staat ook op de brief van de belasting dat het verrekende bedrag uitgekeerd word. (dat als ze nog geld moeten krijgen van jouw kant dat ze dat ervan af trekken).

@chantal balen zeg! houden jullie niks over dan?

15. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Hier staat volgens de Bdienst de dagtekening op 22 mei :)

16. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    dan heb ik toch nog iets GOED onthouden tijdens mn zwangerschap haha, ben een vergiet nu ik zwanger ben pfff..

17. Ellen291982

hahaha:D
    en na je zwangerschap hoeft het niet perse beter te worden. onthoud hier ook zeker niet meer zoveel als voorheen.

18. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er

Dan heb ik nu al medelijden met mn man hahaha die raakt soms nogal gefrustreerd als ik weer eens wat vergeten ben :)

19. Ellen291982

Wij hebben een goed excuus. ik vind dat we dat mogen haha:)

20. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Wij hebben 30 maart aangifte gedaan en uit de berekening krijgen we 950 euro terug.
    Hubbie moet wel 118 euro terugbetalen van zorgtoeslag 2008 omdat we toen toeslagpartners zijn geworden, maar die zijn we al aan 't terugbetalen dus verwacht niet dat zij dit herberekenen met wat we nu gaan terugkrijgen aan inkomstenbelasting.

Nog geen brief gehad, meestal pas ergens eind mei/begin juni.

Deel Deze Pagina