net ff gebeld,wel in behandeling maar nog geen dagtekening bekend... Vorig jaar stond het er nu al op.. Maar we wachten geduldig...
dit zeiden ze vorige week ook tegen mij, dus lijkt me dat als je volgende week belt het wel bekend zal zijn. wij hebben het ieder jaar voor 15 mei, maar dit jaar opeens pas 22 mei. ach ja. het komt toch wel.
Ik ben ook benieuwd ! Wij krijgen 3500,- terug.. Kan niet wachten, maar zal nog wel even duren aangezien wij pas 17 april aangifte hebben gedaan met onze adviseur.
Bij ons is er nog steeds niets bekend ook nog niet in behandeling??? Het is niet super veel 1400 euro maar hopen dat we het iedergeval wel voor juli hebben. Want voor 1 juli bericht betekend niet dat je ook het geld krijgt hoor de ik. Je kan ook als bericht ''uw aanvraag is in behandeling'' krijgen Wie heeft het wel is meegemaakt dat ze z een brief kregen en het geld echt later? (en ja helaas hebben wij het geld echt nodig en kunnen we het heel goed gebruiken)
Inprincipe krijgt je voor 1 juli echt je geld als je voor 1 april aangifte hebt gedaan. Tenzij je iets afwijkends in je aangifte hebt
Is het dus zo dat je het geld voor de dagtekening op je rekening kunt verwachten?? Ik kreeg hier begin vorige week de brief, maar het geld nog niet. Hiervoor had ik altijd het geld al op mijn rekening en een dag later de brief pas. De dagtekening staat op 15 mei, dus zal het wel rond die tijd krijgen hopelijk!
Wij krijgen geld terug voor 1 april hebben wij het in gevoerd... Nog geen blauwe brief gehad we wachten nog rustig af. Mijn broertje heeft hem al wel gehad en het geld ook al.
Wij laten alles uitzoeken en daardoor weet ik dat wij terug krijgen. Maar van de belasting nog niks ontvangen