Wat is het tog elk jaar wa he daarmee.. hahah ik had het ook elk jaar al op de rekening t is voor het eerst een week later dit jaar wel raar dat de ene de brief wel heeft gehad met de zelfde datgetening en de ander niet..
Wij hebben in 2009 een huis gekocht. Manlief krijgt 2000nog wat terug. En ik moet 1037 terug betalen! Door zorgtoeslag.. Deze heb ik gelijk stopgezet!! Ag houden we dr toch nog bijna 1000euro aan over. En dat gaat op spaarrek. Eerst vakantiegeld!!
ik heb het es ff nagekeken, elk jaar had ik het 2 dagen eerder dan de dagtekening Nou ik hang bij de bank aan de lippen donderdag
Btw zeggen ze net dat ze de brieven niet in 1 run sturen, maar alles wat voor april binnen is dateren op 15 mei en het dus niet tegelijk versturen. Beetje dubbel werk lijtk me niet. Ach als ik me geld maar krijg .
Whahahaha nou het zou wel helemaal geweldig zijn! Maar die betalingen gaan een badge in bij de bank en worden vrijgegeven zodra dat moet.... En zodra de bank die badge dus vrijgeeft. Ik weet niet of het gebeurd, mar zou wel ideaal zijn voor donderdag .
hier nog geen brief ontvangen... vorig jaar was de dagtekening 30 mei. ben eigenlijk wel benieuwd hoe ze dat doen opachternaam of gemeente of hoe snel je het heb ingestuurd.