wij waren ook vroeg maar ook nog niks hopelijk heb ik dit jaar net als de voorgaande jaren eerst het geld en dan de brief hihi ik zit bij de fortis en mijn man rabo. op de rabo ga ik pas na 1 uur kijken want dan is alles vaak verwerkt
Ik heb nog geen brief.. Dus ik zal het deze week nog wel niet binnen hebben. Ik heb wel dagtekening 15 mei,via de telefoon gehoord!
ja dus heeft het er waarschijnlijk ook niet veel mee te maken dat vroege invullen? Ik wil mijn geld!!!!! hahahahah
Zou het wel zo zijn dat het geld naar iedereen is overgemaakt die dagtekening 15 mei heeft? Of zal dat niet uitmaken? Ik wil gewoon dat geld!!!
ik had de brief ook al even in huis dagtekening 15 mei maar nog geen geld, heb net gekeken. Hoop dat het vanaag ook komt. heb de abn amro
Ik ga ook maar eens bellen zo meteen. Vragen kan altijd. Oh, wat erg eigelijk dit als er geld te halen valt zit ik er als een havik bovenop
Hier ook nog niets en heb ook de rabobank. Heb wel een goed gevoel dat het er vandaag op staat (dag is net begonnen hé dames)!! Positief blijven denken!
haha ja dan weten ze je altijd wel te vinden ja. @misst je hebt gelijk, ik heb ook wel een beetje het gevoel dat het er vandaag opstaat.
denk dat ik ook maar eens ga bellen. moet je dan het algemene nummer bellen en dan je sofinummer geven en dan weet je meer???
Hier net gebeld en hoor 22 mei.. Ze kan niet zien of ze dan moet uitkeren of dat ik moet betalen? haha, weet ik niets vanaf Ga er vanuit dat het dus eind mei er wel is. (ja, erg.) Maar het kon ook eerder. Ze versturen vaak de brieven eerder vertelde ze me, ik heb gezegd dat familie een brief heeft ontvangen met 15 mei, en dat het nog lang geen 15 mei was. Ze kon er wel om lachen. (gelukkig)