ja dat klopt vijf dagen voor de datum en 5 dagen erna. Als je een dagtekening van 15 mei hebt is het nu al binnen de 5 dagen ervoor. Hoop dat ik net als een paar meiden hier op het forum ook geluk heb. We hebben de brief al even in huis (2 weken ofzo)
ik heb net gebelt en ze konden geen aangifte vinden om onze namen...er is neits binnen gekomen volgens hun... snap er niets van...het is altijd goed gegaan en nu ineens dit...ik baal er enorm van...moeten we nog langer wachten...
Yesss vandaag de brief binnen gekregen! met als dagtekening 15 mei. Ga straks even kijken of het al op onze rekening staat. Zet het dan meteen op onze spaarrekening! We kunnen het erg goed gebruiken aangezien we net een huis hebben gekocht.
we laten het al jaren door iemand doen...hij werkt zelf bij de belsting... mijn man heeft hem net gebelt en er is iets fout gegaan...vanavond moeten we het op nieuw laten invullen...:x:x:x:x fijn hoor....
de 15 mei brieven komen nu langzaam binnen heb ik door haha. hier hadden we hem zaterdag. dus ik ben aan het wachten hahaha
Dat is niet mijn kindje hoor . Dat is een plaatje van internet haha. Was het maar mijn kindje.... Zit in een IVF traject . Wel lief dat je het zegt hihih.... Het zouden wel zo mijn ogen kunnen zijn .
hier vandaag t bedrag van onze accountant gehoord wat we terug gaan krijgen. erg fijn dat ik uberhaupt iets terug ga krijgen. nu nog wachten op de brief en uitbetaling maar ga er van uit dat t pas ergens volgende maand komt
volgens mij wil ik te graag waar vind ik het nummer. geloof dat ik er mega overheen kijk op de site van de belasting