jullie hebben al de broef ontvangen. ik zit daar nog steeds op te wachten aangezien wij t best heel erg goed kunnen gebruiken haha ik wil ook die brief hebben.
Wij hadden ook nog geen brief gekregen dus heb mijn stoute schoenen aan getrokken en ben gaan bellen. Maar helaas werd mij medegedeeld dat ik voor 1 juli bericht zal krijgen, dus geen dagtekeningen gekregen. Helaas nog blijven wachten
ik heb ook gebeld en zei ook 22 mei..... ze werken dus gewoon in blokken dus het eerder of later invullen maakt niks uit?
Normaal is de Rabobank sneller als de ASN Bank, maar ook ik heb me geld nog niet, maar manlief wel....
ik had ook gebeld en heb ook dagtekening 22 mei, degene aan de tel zei dat ik de brief ook deze week kon ontvangen.
nee heb geen brief ontvangen die krijgen wij altijd heel laat heb ook de stoute schoenen aangetrokken en gebeld
ik bel net en de meneer verteld me dat ze alleen kunnen zien of ze het formulier hebben ontvangen en meer niet grrrr voor 1 april ingevuld is voor 1 juli bericht zegt ie 2x
ik weet niet waar het aan ligt maar de een noemt wel een dagtekening en de ander niet. Misschien dus net wie je aan de telefoon hebt.