ik zei net al tegen me man ik ga straks gewoon nog een keer bellen haha welke keuzes maken jullie in het menu allemaal overige vragen?
overige vragen idd. Wij kregen het ook niet te horen, paar dagen later hadden we gelukkig wel de brief in huis.
nog een keer gebelt en toen kreeg ik het wel te horen helaas was er nog geen dagtekening bekend dus voor de vakantie zal het wel niet worden
jij had ook abn he? NOu ben benieuwd of ik morgen gelijk krijg denk morgen of vrijdag.. belastingdienst heeft postbank, en de snelheid van poastbank na andere banken is voor 12 uur aangeleverd dezelfde dag, na 12 uur volgende werkdag
Gek wordt je ervan, ik heb morgen de auto en ben alleen dus ik wil winkelen!!! Neem tog aan dat ze alle mensen met dagtekeing 15 mei tegelijk met zo n betalings batch weg doen? En dan ja is het aan je bank wanneer ze het storten, aangezien de postbank is waar het geld vandaan komt is het ook nie zo gek dat die eerst zijn
Volgens mij hebben alleen de mensen die hun brief op Zaterdag 1 Mei hebben gekregen het geld binnen. Voor zover ik het nu zie zit er toch wel een systeem in de uitbetalingen. Van alle mensen met dagtekening 15 Mei zijn er die hun brief Zaterdag de 1e Dinsdag de 4e Zaterdag de 8e of Dinsdag de 11e hebben ontvangen. Ongeacht welke bank hebben de mensen met brief op 1 Mei vandaag hun geld ontvangen. Ik zelf heb de brief op 8 Mei ontvangen heb Postbank en het geld is nog niet binnen.Mijn man zelfde verhaal en ook nog niet binnen. Denk dan toch dat het geld er voor mij pas a.s. Dinsdag is.
oke wel dus, dacht ik al. Omdat babyke het erover had dat het ws uitbetaald word van dagtekening 1 of 8 mei. Maar we hebben dus misschien wel geluk
Babyke zei dat de mensen die uitbetaald hebben gekregen, hun brief met dagtekening 15 mei in de bus hebben gekregen op 1 of 4 mei. Dus de mensen die ook dagtekening 15 mei hebben en de brief op 8 mei hebben gehad, hebben nog geen geld.
Nee wat ik in mijn eerdere bericht zei gaat alleen over mensen met dagtekening 15 Mei. Ik denk dat alle mensen die vandaag hun geld hebben gekregen hun brief ontvangen hebben op Zaterdag 1 Mei. De volgende die na mijn idee hun geld nu gaan ontvangen zijn degene die hun brief hebben ontvangen op 4 Mei. Ik zelf heb de brief ontvangen op Zaterdag 8 Mei,en zal het dus pas later krijgen. Dit is wat ik dus denk dan he.Kweet het natuurlijk ook niet zeker. Als er iemand is die zijn geld vandaag heeft gehad mar de brief na 1 Mei dan klopt het niet wat ik denk.
haha sorry dan las ik je berichtje verkeerd wij kregen hem op 1 of mei weet niet helemaal zeker. pfff afwachten. heb ik een hekel aan haha
ik neem tog aan dat ze het allemaal van dagtekeing 15 mei in 1 batch de deur uit doen, anders is het voor hun ook wel lastig denk ik.. mja we weten natuurlijk nie hoe ze t daar doen Lijkt me makkelijker de batches de deur uit doen op dagtekening..