misschien moet ik eens solliciteren volgend jaar rond deze maanden dan weet ik gelijk hoe ze het doen haha
Joepie! Het geld is binnen . Wij hadden een brief met dagtekening 15 mei. Trouwens betere rente dan op onze spaarrekening die heffingsrente van de b-dienst
We hebben abn amro en we kregen de brief vorige week volgens mij. Ik heb wel de eerste week januari aangifte opgestuurd.
Ik heb ook abnamro,de dagtekening bij mij is ook 15 mei,en ik heb vandaag de brief ontvangen Misschien zal het dan pas eind van de week hoogstens volgende week zijn denk ik Had jij ook op dinsdag de brief?
HIhi 8 mei toch ook he? ik hoop ik ook, heb me man wegebracht zodat ik de autoo heb en kan gaan wibkelen welke bank had je?
Had 2 weken geleden gebeld, toen was mijn aangifte in behandeling maar nog geen dagtekening. Toen heb ik gister maar weer even gebeld hoe het ervoor stond, nog steeds hetzelfde Hoelang duurt in behandeling GRMBL.
nee dat is wel erg raar.. heb ik nog nooit meegemaakt! Maar dr is dus wel iemand die een brief heeft gehad op 8 mei die nu het geld heeft dus de berekening van baybke gaat niet op..
ik zie dat enkele meiden met dagtekening 15 mei al geld hebben ik heb ook nog geen brief maar wie weet toch het geld ik heb trouwens 2 dagtekeningen 1tje was 15 mei en een van 18 mei dus ik hoop dat ik vandaga bij de 2e betaal ronde zit
Hoi, Ook ik heb nog geen brief gehad. Kan het geld ook wel goed gebruiken maar we wachten af. Word er alleen in de ochtend geld overgemaakt of kan dat de hele dag door. Wij hebben postbank. groetjes
Voor degene die het geld al gestort hebben gekregen wat staat er in jullie omschrijving op de bank? Heb vandaag 29 euro gestort gekregen met als kenmerk ib/pvv mei- dec 2009, wat is dat? Toch niet de teruggave? Want daar verwacht ik ruim 2300 euro van.
grrr staat nog niks op. Hoop dat het vandaag wel komt. @mamalous dat is raar ik heb geen idee. Heb je van hen mischien een keer minder geld gehad dat dit een rectificatie is?