hihi ja ik ook, heb het elk jr eerder gehad dan de dagtekening, dr zijn er wel een paar die de brief op 8 mei hebbe gehad en geld nu hebben dus komt goed
T maakt nie uit of het hemelvaart is zegt de mevr aan de tel alles gaat automatisch en ze kunne nie zien wanneer ze het overmaken, maar ze zegt kan elke dag de hele dag
Hahahah ik maak me niet druk, maar verheug me er gewoon op. Kan het geld heeeel goed gebruiken namelijk
ik weet niet wat onder grotere bedragen valt. maar hier een bedrag van bijna 3300 euro en ik heb de brief binnen wacht nu op het geld
wow zoveel krijgen wij echt niet! Hier maak ik me ook niet druk hoor, ook hier kunnen we het goed gebruiken vandaar!
Dat stond er in de betaling van mijn man! Moest je niet nog geld terugbetalen aan de Belasting? Zo nee, dan zou ik even HEEL snel aan de tel hangen!
Het systeem wat ik dacht te hebben ontdekt klopt dus niet. Haha ja je verzint wat als je ongeduldig zit te wachten. Van mij was het geld er vanmorgen,van mijn man nog niet.
ja ik kan mezelf wel wat doen Maar goed de brieven die op 8 mei door de bus kwamen hebben hun geld ook binne althans sommige dan Nou dan moet het tog nie lang meer duren wahhaah lol ik heb dit topic geopend ik vind het wel erg leuk dat er zoveel lezers zijn OO en die vent van de belastingdienst belde me gister op, omdat ik van 2007 geld moet terug dokken, en dat wordt gewoon gedeeltelijk kwijtgescholden!!!! ik heb dat gewoon opgemaakt en hoef de helft nie eens terug te dokken, en de andere helft pas over 3 jr nou voor mij maken ze het wel leuker!