ik maak me vooral druk om t feit dat ik voorgelogen ben door haar. zij zegt dat ze t voor 1 april ingeleverd heeft bij de BD en ik moest al achter mijn gegevens aan ivm kwartaal opgave van mijn bedrijf die zij maar steeds terug zou geven. en dan krijg je van de BD te horen dat t pas gisteren is binnen gekomen. kan me daar gewoon erg boos om maken. waarom zeg ze in gods naam dat t voor die tijd ingeleverd is terwijl t helemaal niet t geval is:x
nee de man van de BD zij dat t nog geen ramp is maar dat t gewoon veel later als normaal uitgekeerd gaat worden. mijn jaaropgave wordt dus als 1 van de laatste behandeld zo gaat dat hier in t regiokantoor. hier behandelen ze per dag. dus als iemand 27 feb t boeltje ingeleverd heeft wordt hier ook alle 27 feb inzendingen behandeld. maar dat verschilt ook weer per regiokantoor. dus de kans dat ik t ergens eind mei begin juni ontvang is vrij klein omdat ik dus ruim 1.5 maand later pas ingeleverd ben.:x ook ga ik op zoek naar een andere accountant voor volgend jaar. ik houdt er niet van om voorgelogen te worden en dan ben ik gauw klaar met iemand. dus ik ga ff informeren bij mijn schoonvader wie hij heeft en op de club waar ik zit zit ook een ouder paar die een accountant kantoor heeft dus daar ga ik ook ff informeren naar de mogelijkheden maar dit was wel de laatste keer dat ik t door haar heb laten doen
Ik heb net gebeld en de dagtekening is 22 mei, en we hebben het 27 februari opgestuurdnog even geduld...haha
Brief vandaag gekregen met dagtekening 15 mei. Van zowel mijn vriend als die van mij. Hoop deze week nog!
Hier gebeld, dagtekening is 22 mei. Kan ik dan het geld rond die datum verwachten? Ik weet niet hoe het werkt hahaa.
ahhh hier nog steeds niets gehad!! en ik wacht er zo op mijn camera is kapot en er moeten toch wel foto's komen van de kleine
brief vandaag binnen gekregen dagtekening wist ik al dat het 15 mei was maar helaas nog geen geld mischien morgen of vrijdag
Ik kreeg vandaag een mooie blauwe envelop, helemaal blij, maar het was iets van mijn wegenbelasting! Grrrr!
Net gehad, moeten we alle voorlopige teruggaaf terugbetalen! Maar dat klopt niet zo dom ben ik ook weer niet het was een hele simpele aangifte. Ik werk, man niet, we hebben alleen de heffingskorting voor hem aangevraagd en ingevuld in de aanslag dat we die hadden gehad. Dus gelijk maar gebeld, telefonist kwam ook tot de conclusie dat het niet klopt. Nu maar even afwachten... ik zit er niet op te wachten om bijna 2000 euro terug te betalen!