bericht van de belastingdienst

Discussie in 'De lounge' gestart door mamma chan, 11 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.830
    884
    113
    Noord Holland
    ik maak me vooral druk om t feit dat ik voorgelogen ben door haar. zij zegt dat ze t voor 1 april ingeleverd heeft bij de BD en ik moest al achter mijn gegevens aan ivm kwartaal opgave van mijn bedrijf die zij maar steeds terug zou geven. en dan krijg je van de BD te horen dat t pas gisteren is binnen gekomen. kan me daar gewoon erg boos om maken. waarom zeg ze in gods naam dat t voor die tijd ingeleverd is terwijl t helemaal niet t geval is:x:(

2. Alita

Alita Niet meer actief

ik vindt het maar vreemd.....en daarbij kun je boetes krijgen als je het niet optijd inlevert?

3. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Ik heb Rabo, maar geen geld hahaahaha.

4. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.830
    884
    113
    Noord Holland
    nee de man van de BD zij dat t nog geen ramp is maar dat t gewoon veel later als normaal uitgekeerd gaat worden. mijn jaaropgave wordt dus als 1 van de laatste behandeld zo gaat dat hier in t regiokantoor. hier behandelen ze per dag. dus als iemand 27 feb t boeltje ingeleverd heeft wordt hier ook alle 27 feb inzendingen behandeld. maar dat verschilt ook weer per regiokantoor. dus de kans dat ik t ergens eind mei begin juni ontvang is vrij klein omdat ik dus ruim 1.5 maand later pas ingeleverd ben.:x

ook ga ik op zoek naar een andere accountant voor volgend jaar. ik houdt er niet van om voorgelogen te worden en dan ben ik gauw klaar met iemand. dus ik ga ff informeren bij mijn schoonvader wie hij heeft en op de club waar ik zit zit ook een ouder paar die een accountant kantoor heeft dus daar ga ik ook ff informeren naar de mogelijkheden maar dit was wel de laatste keer dat ik t door haar heb laten doen

5. Alita

Alita Niet meer actief

balen hoor!!!
    Die mevrouw hoefde mij niet meer te helpen volgend jaar...wat zegt zijzelf dan?

6. keano

keano Actief lid

20 jan 2009
    443
    0
    0
    administratief medewerker
    helmond
    Ik heb net gebeld en de dagtekening is 22 mei, en we hebben het 27 februari opgestuurd:D:Dnog even geduld...haha

7. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.830
    884
    113
    Noord Holland
    zie aangepast bericht hier boven.;)

8. Alita

Alita Niet meer actief

hier ook 22 mei.....kunnen we samen wachten

9. Alita

Alita Niet meer actief

ja dat denk ik!!;)

10. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    hier is het geld binnen, dagtekening 15 mei, brief gisteren gekregen.

nu de 2e brief nog...

11. sunnyday

sunnyday Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.449
    0
    0
    30 maart ingestuurd, 4 mei brief gehad met dagtekening 15 mei en stond net op de rekening! jippiee :D

12. Opening

Opening Niet meer actief

Brief vandaag gekregen met dagtekening 15 mei.
    Van zowel mijn vriend als die van mij.
    Hoop deze week nog!

13. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Hier gebeld, dagtekening is 22 mei. Kan ik dan het geld rond die datum verwachten? Ik weet niet hoe het werkt hahaa.

14. thalina

thalina Bekend lid

24 jun 2008
    701
    0
    0
    tollebeek
    ahhh hier nog steeds niets gehad!!
    en ik wacht er zo op
    mijn camera is kapot en er moeten toch wel foto's komen van de kleine:D

15. noukie89

noukie89 Niet meer actief

brief vandaag binnen gekregen dagtekening wist ik al dat het 15 mei was maar helaas nog geen geld mischien morgen of vrijdag

16. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Hahahhaha nogmaals :p De banken zijn morgen dicht (betaalverkeer dus ook :()

17. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Ik kreeg vandaag een mooie blauwe envelop, helemaal blij, maar het was iets van mijn wegenbelasting! Grrrr! ;)

18. noukie89

noukie89 Niet meer actief

haha :D;)

19. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Ik heb hem vandaag gekregen! Nu het geld nog haha

20. abeltje

abeltje Niet meer actief

Net gehad, moeten we alle voorlopige teruggaaf terugbetalen!:(
    Maar dat klopt niet zo dom ben ik ook weer niet het was een hele simpele aangifte. Ik werk, man niet, we hebben alleen de heffingskorting voor hem aangevraagd en ingevuld in de aanslag dat we die hadden gehad.
    Dus gelijk maar gebeld, telefonist kwam ook tot de conclusie dat het niet klopt. Nu maar even afwachten... ik zit er niet op te wachten om bijna 2000 euro terug te betalen! :$

Deel Deze Pagina