baal er net zo van als jij...volgns de onze is er iets fout gegaan bij de aangifte...gelukkig dat ik gebelt had naar de belasting anders zaten we maar te wachten...en je ziet ook nog in de verhuizing en zwanger net zoals ik...veel spullen moet ik ook nog kopen voor de baby en dat extra geld was wel lekker...zonder zorgen shoppen maar goed...niets aan te doen meis...
Als je een dagtekening aan de telefoon te horen krijgt. Betekent het dan ook dat je zowiezo het geld krijgt? Of kan er dan ook in de brief staan dat je het niet krijgt...
Dat betekend alleen dat het goed is binnegekomen en dat je dan rond de 22e bericht krijgt. Dit kan dus ook terug betalen betekenen.
heb even gebeld dagtekening staat op 29 mei zei die mevrouw (echt aardig trouwens) dus ben benieuwd wanneer brief komt en geld
Ik kreeg een brief waarop stond dat ik 31Maart uitstel van aanvraag terruggaaf heb ingediend. Omdat ik niet verplicht ben aangifte te doen word deze niet in behandeling genomen.... Heb ze vandaag gebeld, want degene die t voor mij had aangevraagd heeft het wel na 1 April gedaan maar ik was er niet van op de hoogte dat er uitstel is aangevraagd. medewerkster zei dat dit kon zijn omdat het na 1 April is ingediend. Het word alsnog wel in behandeling genomen en pas ergens Augustus/Sept bericht over hoe of wat...Snap er nog steeds niets van wat het nou inhoud uitstel aanvraag over aangifte teruggaaf 2009. Iemand enig idee die t mij nog een keer kan uiitleggen, voel me echt dom! Zal degene die de aanvraag voor me heeft gedaan eens opbellen en vragen of die idd 31Maart uitstel heeft aangevraagd vanwege t te laat indienen vd aangiftes.
Vandaag het geld binnen gekregen, meteen op de spaarrekening gezet Gisteren de brief binnen gehad met als dagtekening 15 mei.
hier eergister de ene brief en vandaag de brief waar het omgaat haha. maar nog steeds de centjes niet snik snik snik. dagtekening 15 mei staat erop maar wanneer krijjg je het geld dan?
Dan word het op of rond de 15e gestort. Maar vandaag is Hemelvaart dus zijn de banken dicht. Morgen of na het weekend dus!
Hier ook de brief binnen maar nog geen geld... Nog even en dan hoef ik niet meer af te wassen! Onze nieuwe afwasmachine is al in zicht!