bericht van de belastingdienst

Discussie in 'De lounge' gestart door mamma chan, 11 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Hier ook nog niets gehoord. Wel fijn een brief dat ik 393 euro zorgtoeslag moet terug betalen over 2008. 2006 en 2007 had ik al terugbetaald, 2009 en 2010 zorgtoeslag stopgezet, was vergeten dat ik 2008 nog moest....maar goed dan ben ik er maar vanaf....

2. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.558
    530
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Nahhhhh, dat lijkt me sterk! Dat zou betekenen dat je helemaal niets meer mag verdienen. Volgens mij heeft die "blauwe" familie een rekenfoutje gemaakt hoor.

3. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

wij hebben de hele mik mak bij ons contact persoon neer gelegd en die had uitgerekend dat we 1100euro terug krijgen .. Komt goed uit, kan ik weer wat rekeningen weg werken :(

4. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Hier ook nog geen brief ontvangen, krijgen ruim 2200 euro terug..
    maar ik hou er maar rekening mee dat het minimaal juni zal worden..

hier wordt het straks ook uitgegeven hoor, leuk bedrag voor de kinderkamer enzo.

vorig jaar kreeg ik het ook in juni, toen hadden we alleen te laat aangifte gedaan hihi, vriend kreeg het pas in januari dit jaar, hij werd meteen onderzocht, alles was gelukkig goed.

dit keer al in februari aangifte gedaan.

5. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    Wees heel blij dat je het niet nodig hebt!

6. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Vorig jaar in eind juni pas ontvangen, dus ik hou er rekening mee dat het nog ff duurt allemaal.

7. linda81

linda81 Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.407
    0
    36
    stay at home mom
    Hoogkarspel
    Wij kregen het 5 mei al,misschien omdat we ook altijd de aangifte snel voorelkaar hebben.We wachten rustig af.allesgaat in 1 keer door naar de spaar!!!

8. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.274
    6.802
    113
    Gaat het niet op achternaam?

9. Amfy

Amfy Niet meer actief

nee want vriend zijn naam zit helemaal achter in het affal bet en in voorin en vriend heeft het altijd eerder

10. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.274
    6.802
    113
    Ja juist. Volgens mij gaat het van laatste letter naar eerste. ( van het alfabet)

Dat kan ik me tenminste herinneren toen mijn broer er nog werkte.

11. Amfy

Amfy Niet meer actief

oja dat zou ook nog kunnen haha nooit aan gedacht

12. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Ik werk bij de belastingdienst, de 1e aanslagen zijn inmiddels verstuurd heb ik gezien. Maar iedereen krijgt bericht voor 1 juli tenzij ingeleverd voor 1 april... de 1 komt wat later dan de ander. Maar hou in je achterhoofd dat dit de voorlopige aanslag is en wij geven altijd het advies hou het geld vast totdat de aansalg definitief is! Want ik kom zo vaak tegen dat mensen alles moeten terug betalen bij de definitieve aanslag! en dan zitten ze dik in de problemen als ze het geld al uitgegeven hebben.

13. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    ik heb de brief binnen hoor;)

met een dagtekening van 8 mei

14. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.274
    6.802
    113
    Heerlijk!

Wij nog niet. Maar zoals elk jaar zal dat eind mei pas worden, ;)

15. Amfy

Amfy Niet meer actief

hou er dan wel rekening mee dat als je geld krijgt dat je dat pas 8 mei hebt ;)

16. Leliana

Leliana Niet meer actief

Yep, hier ook!:D

17. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    ja dat weet ik dat ik het dan pas heb, nja we zien het wel..

18. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Nog niks gehoord ,maar dat zal wel weer ergens in juni zijn,net zoals de voorgaande jaren :D
    Hier gaat het ook netjes naar de spaarrekening :)

19. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    hier niks gehoord maar word vast weer jan aangeizne we in dld wonen zijn wij altijd de boeman bij hun echt als ik ergens een hekel aan heb dan is het de belastingdienst. ze doen er nooit een keer wat goed. dan heeft volgens hun mijn weer niet gewekrt Z(terwijl hij gewoon bij het leger in ned zit) dan willen ze ineens mijn komplete heffingskorting van 2007 trug hebben dna betalen ze onse vt gewoon ineens niet uit. echt het is altijd maar de vraag of het er elke maan op staat. echt waardeloos die lui je kunt er niks mee. hoge rentse vragen las jezelf een dagie te laat bent maar zelf geven ze niks jah een paar euro over een ruim half jaar pff

zo dat moest er ff uit kan dr nog wel langer over doorgaan maar zo ist goe hahaha.

dus nee heir nog geen brief over 2009

20. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.274
    6.802
    113
    ja juni was het vorig jaar bij ons gestort.

Deel Deze Pagina