Voor iedereen die het al binnen heeft, lekker genieten!!! Ze hebben inmiddels wel een brief voor mijn man opgestuurd. Die moet 113,- betalen. Ik dacht dat ze dat zouden verrekenen met mijn teruggaven omdat we fiscaal partners zijn, maar dat is niet zo!? Volgende week verwacht ik het geld, maar hou het wel even in de gaten, misschien dat ze eerder storten?
Mijn man en ik hebben allebij op 8 Mei de brief gehad met als dagtekening 15 Mei. Bij mij stond het er gisteren op maar dat van hem is er nog steeds niet.Vind het maar vreemd. We hebben trouwens ook dezelfde bank. Zou er morgen wel gestort worden i.v.m. Hemelvaart?
Je kan altijd aangiften doen, tot 5 jaar terug. Alleen wel goed berekenen of je niet moet betalen mocht je aangiften doen.
nee dat klopt. eerder heb ik ook moeten terugbetalen maar dat verrekenen ze niet met het bedrag van je partner. JE kan wel zeggen dat je het betaald als het geld van je partner binnen is (het bedrag was aardig hoog en we hebben dat kunnen betalen van het geld van mijn man) Nu hoef ik gelukkig niks te betalen, maar krijg ook niks terug Mijn man gelukkig wel
Fijn dat er al veel hun geld hebben ontvangen of een brief met dagtekening. Je kunt het inderdaad gewoon invullen. ik kreeg een brief dat ik niets in hoefte te vullen. Toch gedaan en krijg mooi 1500 euro terug.
Okee, beter. want dit vroeg ik mij af. Ik moet namelijk ook een aardig bedrag terug betalen, maar mijn man krijgt terug.. Hier nog steeds geen brief ontvangen..
Ik heb gisteren ook de brief gekregen met de dagtekening van 15 mei stond er vandaag nog niet op. Wat ik wel raar vind is dat via de herberekening ik op een bedrag van 3,500 kwam en in de brief staat dat ik 800 eurotjes krijg,dus viel het zwaar tegen!
Hebben de meesten dagtekening 15 mei of verschilt dat heel erg? Ben wel benieuwd wanneer onze centjes komen...
Ik ook niet. Kan het zo goed gebruiken. Hoop zo erg deze week een brief te krijgen en volgende week het geld!
Hier ook nog niet . Ben niet zo goed in wachten, haha. Kijk normaal nooit meerdere keren per dag op internetbankieren
Hoe snel kan dat eigenlijk gaan met het verwerken, toen ik vandeweek belde was het nog in behandeling en geen dagtekening...
dat is zeker heel erg balen. Wij kregen vorige jaren ook meer en er is in principe niks veranderd. Misschien dat de definitieve wel weer een positiever getal laat zien.
ik wil het ook!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! zo zou het helpen hahaha?
ben benieuwd wanneer we hier wat horen toen ik belde was er geen dagtekening bekend. hadden het laat ingediend de 30ste pas ofzo.