Trouwens... Normaal gesproken krijg ik rond de 15e ook altijd mijn combinatiekorting gestort (voorlopige teruggaaf) en dat staat er ook nog niet op. Misschien komt het dan toch vandaag... En op de gezamenlijke rekening is de voorlopige teruggaaf en de kinderopvangtoeslag ook nog niet binnen. Dat zal dan toch wel vandaag komen denk ik. Nu maar hopen dat het grote geld ook komt!
rabobank is altijd of na 12 uur of na 1 uur dat het erbij geschreven staat via internet. kinderopvangtoeslag heb ik altijd de 20ste pas en dan precies om 12 uur via de rabo
ik heb ing, geen idee of t er bij rabo ook op staat, misschien 1 dag later? kweenie wanneer t normaal gestort wordt bij rabo..
Hier nog niet, maar ik heb ook nog geen brief.. Maar de maandelijkse teruggaaf staat er ook nog niet op
Mijn vader heeft geen brief gekregen, maar dus ook nog geen geld. Apart want hij heeft tegelijk met mijn aangifte die van hem gedaan.. Je krijgt altijd eerst een brief, daarna geld volgens mij.
Ik probeer te bellen maar krijg steeds te horen dat alle medewerkers in gesprek zijn. Welke keuze hebben jullie gemaakt met bellen??