Ja we hebben het wel voor de aangegeven tijd ingeleverd maar de makelaardij die het voor ons doet had wat vertraging door ziekte en zeer. vorig jaar waren we ook te laat maar kregen het evengoed ook snel hoor. ik geloof juni/juli. PS ff offtopic : ons mannetje kan sinds vandaag op handjes en knietjes bewegen, tegen kruipen aan, ben zo trotsss
dan denk ik dat ik ook snel bericht heb als e het op aangifte snelheid doen ik heb de 26ste januarie aangifte gedaan. of doe ze het op alfabet? hoe zijn jullie eerste letters van de achternamen????
Komt vanzelf , 1 ding scheelt zolang je het nog niet hebt kun je het ook niet uitgeven wat in het vat zit verzuurt niet
hmm ik zou dat geld ook wel eens willen. Lijkt me heerlijk, een vet bedrag bijschrijven op de spaarrekening!
Wij boffen maar. Deze maand een extraatje, alle ambtenaren kregen 1% van hun brutojaarsalaris erbij. Niet echt veel, iets van 350 bruto maar je krijgt het maar. En dan in mei vakgeld en hopelijk in juni 1400 euro van de belas......Met 3 kinderen is dat zo weg, helaas.