whaa ik kon wel janken toen de brief binnen kwam. 2200 euro betalen . Ik heb een foutje gemaakt bleek al snel. Nu opnieuw ingediend. Iemand een idee hoe lang dat weer gaat duren?
meid heb jij een bezwaarschrift ingediend? moet wel anders kan je alsnog betalen hadden wij ook.. je moet eerst een bezwaarschrift indienen
pff hier is hij ook nog niet binnen op een 1 of vage manier wel brief in de brievenbus maar van wat anders dus ben bang dat hijook niet meer komt vandaag huil***
ik krijg net een brief binnen dat ik 0,- hoef te betalen en dat mijn aanslag NIHIL is. Echt waar, heb niet gewerkt en heffingskorting aan gevraagd.
vindt het ook maar een vreemd systeem.....maar we zitten er ook heeeel erg op te wachten allemaal hahahaahah
Handig Rach die abnamro messenger!! Toeslagen kwamen hier na 13.00 binnen gedruppelt (eerst kindgebonden budget , half uur later kdv en half uur daarna zorgtoeslag).
vandaag voor het eerst echt toeslagen gehad, heerlijk!! (vorige maand alles over 2009 uit laten betalen in een keer, dat was ook niet verkeerd, maar dit is ook wel leuk..)
De tweede brief kwam gisteren trouwens binnen, op mijn naam wel geld terug. Is Nog niet binnen hoor!!