Ja ik vroeg me ook al af of ik soms de enige was. Maar de belastingdienst vertelde dat je het geld uiterlijk 5 werkdagen na de dagtekening krijgt dus waarschijnlijk volgende week geld (hooguit 7 juni)
Hier donderdag de brief ontvangen met dagtekening 22 mei... zal dus wel ergens in de loop van volgende week gestort worden..
Brief vandaag gekregen, dagtekening 22 mei.. Heb ook nog geen geld terug gekregen, zal wel na pinksteren gebeuren..
ben ik echt de enige die de dagtekening op 29 mei heeft staan??? word me geduld weer eens op de proef gesteld
degene die het geld binnen hebben wat staat er als omschrijving bij de storting? Bij ons staat namelijk mei-dec ib/pvv zo vaag. Vorig jaar stond er namelijk wat anders bij.
Hoi, Ik heb gisteren de brief ontvangen dagtekening 5 juni. Kreeg een leuk bedrag terug en is erg welkom nu !!
hier ook nog geen brief zal van de week wel komen , mn schoonmoeder heeft het vrijdag al gehad terwijl het na elkaar verstuurd is...
Ik heb ook nog niks gehoord, heb volgens mij toch half januari de papieren verstuurd. Nou ja, we zien het wel.