nog geen bericht en nog geen geld. meestal komt bij mij begin juni de brief en half juli het geld. en we gaan het geld op de spaarrekening zetten, dus het maakt me niet zo heel veel uit wanneer het komt.
wat we zelf hebben berekend krijgen wij een leuk bedrag terug. maar hebben nog geen brief gehad, vorig jaar kregen we dat ook pas in juni. Zou wel mooi zijn voor de vakantie
nou hier wel briefen een hele stapel zelfs haha rare lui daar. in de en staat je krijgt niks in de ander staat je krijgt 91 en me vent moet betalen. nou allemaal leuk en aardig maar klopt niks van ik meot veel meer trug krijgen. echt word zo moe van die lui altijd pff.
ik ookm nog geen brief! dacht hij zal in de brievenbus liggen ben 4 dagen weggeweest. maar nee !! niets nada noppes bah ik wil het nu wel hebben heb het begin feb opgestuurd
vond meer mei tot december vaag (die afkortingen had ik nog niet eens echt naar gekeken) want het gaat toch over een heel jaar?
ook hier al bericht gehad. alleen heb ik naderhand nog een wijziging aangebracht en die is niet meegenomen. na een belletje met de belastingtelefoon vertelde ze me dat dat over een aantal weken wordt behandeld. vaag?
volgens mij doen ze het dan dus echt op volgorde van binnenkomst ofzo. je zult denken dat als ze naar je naam kijken ze alles kunnen zien dus ook de wijziging toch? Wij hadden hier al bericht gehad dat we geld kregen en hebben het geld ook al gehad. Nu kregen we van de week nog een brief dat mijn man geen voorlopige aanslag zou krijgen (ik dacht huh maar we hebben die toch wel gehad) ik dus bellen. we hadden na de aangifte later ook een wijziging gedaan. daar kregen we nu bericht van. Dus niks an de hand. ze bekijken het blijkbaar per wat ze binnenkrijgen en nemen wijzigingen apart mee.
Hier ook de brieven binnen, maar vraag me iets af. We hadden het in laten vullen voor 1 april en dat betekende dat ik maar 30 euro zou terug krijgen maar toen kwamen we erachter dat we ook recht hadden op die combinatietoeslag (kindje dat langer dan een half jaar in 2009 bij je was) Dus toen is het na 1 april nog een keer opnieuw ingevuld en opgestuurd naar de belasting en zou ik recht hebben op 1130 euro. Maar nu heb ik dus de brieven binnen en daar staat op dat ik recht heb op 30 euro, kan t zijn dat de wijzigingsaangifte nog niet verwerkt is omdat die later dan 1 april verstuurd is en ik dus ook later dat bedrag krijg? Groetjes Debbie
@Debke: we hebben dezelfde wijziging doorgegeven. Ik was dan nog wel voor 1 april met de wijziging maar ook ik heb eerst reactie gehad op die eerste aangifte. Als je voor 1 april hebt ingevuld dan krijg je voor 1 juli bericht. Je hebt kans dat je nu later bericht krijgt.
Ok thnx Ilse....schrok al een beetje maar dacht ook al dat het zoiets zou zijn! Och ja dan nog maar ff wachten op de centjes he haha! Trouwens waar zijn alle juni mama's? xxx
hallo dames nou geduld word zeker op de proef gesteld bij mijn vriend weten we dat het wat langer kan duren .. maar bij mij niet ik heb het4 februari ingevult en verstuurd. ik moet voor 1 juni bericht krijgen ... kom nou maar op met die brief ! en de centjes
Heb ook nog niets gekregen en was ook op tijd met verzenden. Wil die brief hebben!!!! (en het geld natuurlijk)
Je krijgt voor 1 juli bericht, niet voor 1 juni. Heeft iemand het geld inmiddels al met dagtekening 22 mei? Wij nog niet en wachten er met smart op! Maar zal wel niet meer komen vandaag...