hey guppie, ik heb ook dagtekening 22 mei en nog geen geld, balen he! heb trouwens de ING en jij?? xx
Ik heb ook dagtekening 22 mei en nog niets gezien. Mijn moeder heeft ook dagtekening 22 mei en die had het vrijdag al
ook nog geen geld!!!! Moeder idd wel al en dezelfde dagtek 22 mei snap er niks van!!! Ik wil mijn geld!!! Maar mischien vanmiddag, ik bedoel gister snap ik wel dat er nog niks opstond maar hoop toch wel dat er vandaag gestort wordt!
Wij hebben ook dagtekening 22 mei, en dan krijg je het binnen 5 werkdagen op je rekening volgens de balastingdienst. Dus dat kan zelfs nog donderdag zijn!! Krijgen 2500 euro, dus een lekker zakcentje voor de vakantie.
ik had gebeld vorige week met mijn sofie nr was dagtekening 22 mei zaterdag kregen we alleen de brief van mijn man.. mijn brief is er nog niet en het geld ook niet wij hebben abn trouwens
Hier ook dagtekening 22 mei, dus we zitten er nu met smart op te wachten, want onze koelkast is dringend aan vervanging toe.
vraagje is het bedrag dat je krijgt als je een kindje hebt dat meer dan 6 maanden bij je woont altijd voor iedereen hetzelfde bedrag? want ik lees dat sommige meiden wel een heel hoog bedrag krijgen. Ik heb gekeken met invullen het bedrag voor dat we kregen voor ik invulde dat ik een kindje had dat mer als 6 maanden bij ons woonde en het bedrag erna en dat scheelde een paar tientjes.
Hier de brief ontvangen met dagtekening 22 mei, nog geen geld. @Ellen, hier krijg ik ruim 900 terug en het meerendeel is omdat ik een half jaar lang een kind heb (precies op de dag haha)
nou je dagtek is eigenlijk de dag dat je je geld krijgt!! Mijn moeder heeft het wel al en wij niet....ik zit er zo op te wachten waarschijnlijk hahaha. Maar klopt MAG tot 5 dagen ernaa....
hier ook ongeveer 900 maar daar zitten dus maar een paar tientjes in daarvan. Snap er niks van, kan ook op de site niks vinden erover.
Nou ik wacht er niet met smart op, mijn salaris + vak geld is er al eerder, maar wat extra in mn spaarpotje is altijd lekker!