Wij kregen vorig jaar op 30 juni de teruggave. We hadden toen op 1 april aangifte gedaan. Dit jaar aangifte gedaan op 28 maart, dus ik reken weer op eind juni
Is het dan hoe eerder je aangifte doet hoe eerder je het geld hebt? Want wij hebben best vroeg, in maart ofzo de aangifte weg gedaan...
Ik denk wel dat het ermee te maken heeft wanneer je aangifte doet. Wij zijn altijd aan de late kant en altijd rond eind mei bericht.
Wij hebben niet eens een aangifte-formulier ontvangen. Vorig jaar kreeg ik een brief dat ik geen aangifte hoefde te toen omdat mijn situatie niet veranderd was. Nu dus helemaal niets,niet eens zo'n brief. Kun je nog een aangifte-formulier aanvragen? Weet iemand dat?
je kan via de site van de bd het aangifteprogamma downloaden en zelf aangifte doen. Je moet dan kiezen voor het p formulier.
Weten jullie misschien ook of je bij je bank je financieel jaaroverzicht over 2009 nog kan opvragen? Heb het hele huis op de kop gehad, zoek elke dag ernaar, en kan het nergens vinden.. hadden de aangifte al klaar voor 1 april, op dat na.. loop me de pleuris te zoeken.. Zal morgen maar ff naar de bank bellen..