We kunnen alleen maar hopen... vrijdag ben ik ook vrij dan heb ik al wel afspraken staan maar dan kan ik in de ochtend wel ff de stad in.
ik heb 9 maart mijn aangifte opgestuurd,, en nog niets gehoort iemand al wat gehoort richting rotterdam
Ik heb net maar even gebeld (we gaan morgen op vakantie, dus wel handig om te weten wanneer 't ongeveer komt), maar bij ons is er nog geen dagtekening bekend. Zal nog wel eventjes duren dus. Gelukkig gaat 't hier gewoon naar de spaarrekening, dus we zitten er niet echt op te wachten.
mijn dagtekening was 22 mei!! alleen was het bedrag 130 euro minder dan er op de brief stond, niet dat we niks over houden maar vroeg me af hoe da kon
ikk heb de brief vandaag gekregen dagtekening 22 mei.. ga eerst eten en dan kijk ik wel of het op de rekening staat.. jullie horgen nog
hmm wanneer hebben jullie aangifte gedaan allemaal? Hier nog steeds geen bevestiging....wel voor mijn man...maar ik krijg geld terug en hij niet! Tsjah...vandaag eentje met de post van de belastingdienst..maar dat was nog terugbetalen van 2008....hihihi...lang leve de betalingsregeling hoor....