pff als jij voor hun moet betalen dan moet het binnen 10 dagen op hun rekening staan .. maar als jij geld terug wil ontvangen .. dan kan er wel een tijd overheen gaan
stront belastingdienst heb nog geen brief heb nog geen geld en heb verdorrie eind februari alles bij de belastingdienst op het kantoor bij hun laten invullen!!!!!! en me moeder die doet 2 weken later zelf in vullen en die heeft allang maand geleden de brief gehad en het geld ook al bijna 2 weken geleden gehad... krijg je toch de piepie van he !!!!
pfff ik haat de belasting dienst mijn vriend krijgt nog 3000 euro terug van 2 jaar bij elkaar nee weet je wat ze zeggen voorlopig kan je ff wachten op je geld want hier staat dat je ge-emigreerd bent !! halloooooooooooooooooooooooooooooo
Dit willen we niet lezen. Hier nog niets binnen, hmmmmmmmmmmzzzzzz.. kijk vanmiddag nog een keer en anders ga ik bellen.
shit zeg, heb net gebeld, aangifte was binnen etc, maar nemen ze niet in behandeling, omdat wij een deel van 2009 in het buitenland woonden. moet het nu helemaal opnieuw aanvragen, en duurt 6-8 weken voordat dat papiertje binnen is.. voorlopig geen vaatwasser voor mij dus
klopt moet via een m biljet leuk is dat he .., wij kregen dat ook te horen alleen het leuke is WIJ HEBBEN NIET IN HET BUITENLAND GEWOOND
Dagtekening 22 mei wordt aankomende week gestort binnen 5 werkdagen na de dagtekening komt het geld als er geen openstaande posten meer zijn bij de belastingdienst. En zo ook met de andere dagtekeningen. Het geld komt echt wel hoor mensen Gisteren smoordruk gehad op mijn werk met alleen maar de vragen: waar blijft mijn geld en wanneer krijg ik bericht pffff. Maar goed voor 1 april ingeleverd is voor 1 juli bericht. dus de laatsten krijgen in Juni echt bericht dus denk zet het hier ff neer, scheelt misch weer drukte voor mij en mijn collega's haha
denk het niet .. ! haha bedankt voor de uitleg !! maar ik denk toch dat iedereen met smart op zijn of haar geld zit te wachten .. wij wel en wij moeten er voorlopig nog op wachten . pfff stomme belastingdienst.. ik krijg het wel alleen mijn vriend nog niet. ik zit er nu ook op te wachten het is zo krom mijn ouders hebben het al ik heb dezelfde dag en tijdstip in gevult en opgestuurt en hun hebben en de brief en het geld al en ook ing ik heb ing, de brief maar geen money ! maar dan vindt ik het raar wat jij zegt want jij zegt dat het nog gestort moet worden voor mensen met de dagtekening 22 mei als er geen open posten meer zijn dan krijg je het geld, hoe kan mijn moeder het op de dag dat ze die brief kreeg al binnen hebben zoals wel meer mensen hier
:x pff nou .. zo handig vindt ik het niet ze zullen je ook niet ff inlichten dat het niet in behandeling word genomen nee das te veel werk maar als er betaald moet worden moet het wel binne een aantal dagen :x
het word niet allemaal tegelijk overgemaakt??? Vorige jaar hadden we het geld nog eerder dan de brief. Maar dat hoeft niet te zeggen dat het dan naar iedereen over is gemaakt.
zo geef mij een beetje .. wij krijgen bij elkaar een hoop terug mijn vriend 3000 * moet hij voorlopig op wachten pff * en ik 650 euro @ tamale.. oke
heb vandaag ook maar even een belletje gedaan.. dagtekening van 15juni heb ik te horen gekregen dus ik mag nog fftjes wachten
he dat is een dag voor mijn zusje haar verjaardag en tevens krijg ze dan de uitslag van haar examen .. . maar goed ja dan moet je nog ff wachten