Ik heb net gebeld. Dagtekening 22 mei heeft wat vertraging opgelopen. Maar vandaag, morgen óf maandag MOET iedereen het op de rekening hebben staan!
ik heb de helft al uitgegeven heerlijk Ik wil jullie niet de ogen uitsteken hor alleen laten meegenieten
hahah . nou ja eigenlijk wel .. ze moeten gewoon opschieten wij moeten dat ook als we moeten betalen !
riep ik gisteren nog zo hard dat ik nog geen bericht of geld had, lag er gisteren een blauwe brief op de mat. De grootste teruggave is op papier binnen (geld zelf heb ik nog niet gecontroleerd) nu is het nog wachten op de 2e blauwe brief, is ook een teruggave. Zag ik hier trouwens staan dat de belastingdienst vertraging heeft opgelopen met de betalingen van dagtekening 22 mei? Tuurlijk heeft die van mij deze dagtekening Nou ja tis niet dat ik het nodig heb ofzo Nu kunnen we gaan kijken voor een nieuw bed!
Het geld is al overgemaakt van dagtekening 22 mei, maar 22 mei was afgelopen zaterdag dan boeken de banken niet e.d. en maandag was het pinksteren en dan boeken de banken ook niet dus dinsdag is alles in behandeling genomen en dan wordt het binnen 5 werkdagen gestort door de banken. En als er openstaande betalingen zijn bij de belastingdienst dan kijken ze daar eerst naar en wat er dan nog overblijft wordt uitbetaald. Gisteren kreeg ik vaak te horen het geld was er wel of het geld was er nog niet dus geen idee hoe de banken het storten en wanneer en welke bank het snelste is
Dit is idd heel goed dat je dit zegt, dit advies geef ik ook heel vaak. Ik maak zo vaak mee dat alles terug moet worden betaald bij de definitieve aanslag
Ja dat is dan voor latere zorg, sommige mensen hebben het gewoon nu nodig.. moet bijv nog bijna alle babyspullen kopen en wil dat ondertussen toch wel gaan doen en dan is het nu meer dan welkom.