ik heb het vandaag binnen gekregen de brief dan maar vraag me af wanneer de definitive binnen komt daar heb je eigenlijk pas echt wat aan....gezien je dan pasweet of je je centen mag houden!!
dat zijn idd vervelende situaties.. ik ga er vanuit dat onze belastingadviseur het "goed" heeft gedaan en dat we geen onaangename verrassingen krijgen. Belastinggeld is voor ons extra, maar blijft fijn als het rond is
bij ons is het ook gedaan en hoop dan ook dat hij geen fouten heeft gemaakt mijn ouders doen het al jaren bij hem en die hebben nog nooit geld terug moeten betale
Hier ook door een boekhouder laten doen, heb nog nooit 1 cent verschil gehad in de aanslagen dus vertrouw er op dat ik alles uit kan geven. Moet ik toch terugbetalen, het zij zo.
IK ga er niet vanuit dat wij moeten terugbetalen gezien dat het bedrag al een aantal jaar (op loonsverhogingen na) bijna hetzelfde is. Anders nog geen probleem, gaat toch de spaarrekening op.
Dat is niet waar! Ik heb het ook nog niet en had woensdag een vrije dag en genoeg tijd om even lekker te winkelen! Maak je niet druk, komt vast goed
ja arme wij he .. ! kom gaan we met zijn alle huilen haha .. nee doe maar niet @ queen bee nee denk het niet hoor staat denk wel op je rekening snel
Heb ook nog geen brief gehad hoor.. daar wacht ik ook op.. om te zien of ons uitgerekende bedrag overeenkomt.. maakt me niet echt uit wanneer ik het krijg eigenlijk.. als ik het maar krijg!