vertraging !! pfffffffff lekker dan idd wat je al zeg de mensen die terug moeten betalen dan moet het binnen een paar dagen staat er dan op de brief !! zucht
Ik heb hem netjes ingestuurd kreeg na 3 weken ergens begin april gelijk een brief definitieve aanslag op 0 euro hadden we zelf ook vastgesteld krijg ik vorige week een brief dat ik bericht krijg als die in behandeling is genomen ik weer kijken maarv de definitieve aanslag en de brief gaan over hetzelfde
Definitieve aanslag van 2009 kan nog niet. Van 2008 zal die geweest zijn want die heb ik ook pas gehad.
heel verschillend, ik zie mensen die eind maart aangifte hebben gedaan die al bericht hebben, maar ook mensen waarvoor bericht er aan zit te komen binnenkort.
dat de bd het binnen een paar dagen meot hebben is niet waar. want mijn man moet terug betalen en dat hoeft pas eind juli. dus dat hun het binnen een paar dagen moeten hebben klopt niet. wij hebben het wel met dagtekening 22 mei. xx
nou dat ligt eraan ik moest een keer terug betalen en stond echt op de brief binnen 7 dagen MOET het op de rekeing van de belasting dienst staan
haha lovepeet mevrouwtje ongeduld!! Nou bij mij staat het er ook nog steeds niet op, heb gebeld en toen zeiden ze dat er vertragingen zijn opgelopen maar maandag staat het er zeker op.
ag mijn vriend zijn vak geld is er ook dus kan morgen shoppen !! van de week komt het wel een keertje
betalingstermijn bij de belastingdienst is meestal binnen 6 weken, alleen aanmaningen en dwangbevelen hebben een kortere reactietijd. betalingsherinneringen en aanmaningen een week (of 7 werkdagen) en dwangbevelen 2 werkdagen... Dit geldt voor inkomstenbelasting en toeslagen. Voor ondernemers en moterrijtuigenbelasting weet ik het niet das niet mijn afdeling
Vandaag de brief binnen gekregen maar van mijn man nog niet. 2 minuten na elkaar aangifte gedaan. Dagtekening is 29 mei. Zal volgende week wel het geld komen.