Hier ook de brief binnen met dagtekening 29 mei, samen met partner aangifte gedaan (fiscaal partners) maar die heeft nog niks.
Hier ook brief met dagtekening 22mei. Maar nog steeds niets binnen. Gaat wel om 3500euro. Ga straks eens bellen.
wij dus ook 22 mei,ik heb gebeld en ze zeiden dat er een vertraging was,en dat het er vandaag op moest staan,als het er om half 9 niet op staat ga ik weer bellen:x,net zo lang totdat ze gek van me worden! groetjes
Miranda, wanneer had jij gebeld? Wil afwachten tot 10.00uur. Daarna ga ik weer kijken en anders bel ik ook.
ik heb vorige week vrijdag gebeld,toen zouden wij het bedrag al moeten hebben namelijk,en het gaat hier ook om heel veel centen,en ik wil het gewoon op tijd hebben ,ik ga nu eens kijken en dan bel ik na twaalven even op,moet zo werken namelijk.
Wij zijn fiscale partners en hebben samen aangifte gedaan? Hij zou terug krijgen, ik moest betalen. Maar ik heb de brief vrijdag gehad en hij nog geen brief, klopt het dat hij geen brief krijgt???
jawel !!! ik ben er al heb eerst ff 2 uur boven de pot gehangen en kotsen en typen gaat niet zo goed samen
Ga ook maar es bellen dan, heb nog geen brief niks.. Wij hebben 30 maart aangifte gedaan, misschien dat t daaraan ligt?
Ik heb gebeld.. Moet vandaag op de rekening staan. IVM. vorige week maandag (2de pinksterdag!) vertraging En in het weekend wordt niets overgeschreven zeiden ze tegen mij
Love peet yesssssss het is binnen, nu kun je lekker gaan winkelen, eindelijk! Jammer dat de zon niet schijnt vandaag anders ging ik ook, maar wacht daarmee tot morgen, dan word het weer lekker weer, joepie! Ps: sterkte met het misselijk zijn, bij mij was het met 3 maandjes gelukkig helemaal over.
hey ladiessss ik heb ook een brief gehad met dag tekening 22 mei maar nog niks ontvangen ik heb de sns bank zou dat wat uit maken?
zie mijn vorige bericht.. Als het goed is, heb je het vandaag op je rekening.. Komt door het pinksterweekend vorige week
oei beter hahah kan we krijgen volgende week een nieuw zonnescherm dus haha komt god uit en met de kamer voor de kleine kunnen we het goed gebruiken haha
Hier ook dagtekening 29e, had gebeld.. Maar heb nog geen brief gehad? Wanneer kan ik rekenen op het geld?