@Tamale; Dat gedoe met rekeningnummer doorgeven hebben wij ook gehad.... Al met al hebben we daardoor 2wkn langer op ons geld moeten wachten.
Pff vervelend is dat hé! NOu hopelijk hebben wij het dan ook deze week nog. Heb nu wel lang genoeg gewacht vind ik .
en en? ik word wel moedeloos van jullie berichten! als jullie zolang moeten wachten op dagtekening 22 dan heb ik weinig hoop voor mezelf...ik ga op vakantie dus kan het wel gebruiken
Jeeeh eindelijk een dagtekening bekend Zvw 5 juni. Iets met de zorgverzekeringswet? Anyone knows what it is? En de inkomstenbelasting dagtekening 15 juni.
Net de brief van mijn man ook binnen. Dagtekening is ook 29 mei. Nu de centjes nog. Wordt er alleen 's morgens geld gestort of kan dat de hele dag. Heb postbank/ing
Heeft dus met ziektekosten te maken. Omdat ik meerdere werkgevers gehad heb in 2009 kan het dus zo zijn dat ik teveel of te weinig heb betaald. Bovendien ben ik in september voor mezelf begonnen. Nou, afwachten dan maar. zal wel betalen worden hahaha
Brieven zijn vandaag binnen gekomen.. 1 brief voor mij, dagtekening 29 mei.. En een brief van mn vriend dagtekening 15 juni.. Nu afwachten wanneer het geld komt..
hier eindelijk ook de brieven binnen dagtekening 29 mei... vraagje: hoeveel dagen na dagtekening krijg je het geld? ongeveer
ik had 22 mei dagtekening.. en vandaag het geld van mijn man en ik gisteren.. haha mijn bedrag was 100 euro is al weer op.. kreeg vandaag een prent van de belastingdienst op de weg.. ze hebben met geflitst met iets te veel op de teller.. altijd zonde van het geld.. yippie
grrrr begin nu wel een beetje ongeduldig te worden hahah omdat best al wat mensen hun centje hebben de dagtekening 22 mei hahah
Vandaag ook nog een brief gekregen van de belastingdienst over de zorgtoeslag van 2008. Ze hebben de toeslag herzien en krijg nog een leuk bedrag terug Dagtekening staat op 1 juni, maar vandaag nog geen storting gehad op mijn rekening.