Volgens mij binnen 5 werkdagen ná dagtekening.. Dus als je dagtekening 29 mei hebt, dan heb je het vrijdag denk ik wel binnen. We hopen natuurlijk eerder
wij werden terug gebelt door de belasting wij hadden gezeik met 2009 mijn vriend zou ge-emigreerd zijn oke leuk maar dat was helemaal niet zo maar we praten wel over 1100 euro wat hij terug kreeg dus nu is alles verholpen, en krijgen we eind van de maand bericht over 2009 nu 2008 nog krijgen we ook 1300 terug
29 mei en dan binnen 5 werkdagen dus deze week ben blij dat 22 mei ook is uitbetaald, belastingdienst had het ruim voor 22 mei al over gemaakt naar de banken nl. de banken hebben het geld dus lekker vast gehouden en pas op de 5e werkdag uitbetaald ik hoop dat 29 mei beter gaat mbt de betalingen... dagtekening 3 en 8 juni zitten er nu aan te komen nl en daarna 12 en 15 juni... druk druk druk dus bij mij op het werk
hier ook vandaag eindelijk de blauwe envelop binnne! Ben benieuwd...lekker de helft nieuwe kleren kopen!! en de rest op de spaar...
Hier ook dagtekening 29 mei, kijk al dagelijks op de bank of het er staat . We zijn aan het verhuizen, klussen etc dus een mooi zakcentje. Maar nog geen geld, maar lees nu hier dat het allemaal nog kan. Zal einde van de week dan wel worden.
Gister eindelijk brief ontvangen!! Dagtekening 29 mei maar nog steeds niks binnen ik zit er nog steeds met smart op te wachten!!!!!
ooh ik kreeg ineens ook een brief van de belastingdienst en blijkt dat ik dus voor 2008 een best bedrag terugkrijg! het moet over enkele dagen op mn rekening staan.... leuk leuk!!!
oh en de dagtekening is 28 mei.... heb erheen gebeld en hij zei dat het uiterlijk binnen 5 werkdagen na dagtekening op je rekening staan bijgeschreven.....