Hoi hoi, hier dagtekening 29 mei, vorige week donderdag de brief ontvangen. vandaag het geld binnen (Rabobank). Hoop dat het voor iedereen die er op zit te wachten snel komt!
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa wij hebben het ook net binnen gekregen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! het geld is al gestort
wat handig dit forum ! Wij hadden wat problemen met onze adviseur, die alles invoerde, dit jaar ging er bij hem vanalles mis... waardoor alles wat hij in MAART al van ons gekregen had, pas vorige week ingedient is... Maar ik kreeg nu een brief van de belasting.. En ik las dus hier over de dagtekening.. en die is dus 15 juni! Hartstikke snel dus eigenlijk nog dat we het geld terug krijgen, ik hield al rekening met september ofzo! We hebben vorig jaar een huis gekocht, dus ook wij hebben een behoorlijke teruggave van de belasting, die we érg goed kunnen gebruiken!
Dat is wel heel erg snel, weet je zeker dat je adviseur het toch niet eerder had ingediend? normaal is het binnen 3 maanden dat je bericht krijgt... maar lekker toch? je kan het geld vast heel goed gebruiken Ik merk dat de betalingen van 29 mei beter verlopen dan die van 22 mei gelukkig maar want het is meteen veel minder druk op het werk
Goedemorgen, Dagtekening 29 mei van ons alletwee en de centjes zijn binnen. Hoop dat jullie het ook snel krijgen. Groetjes
Vandaag ook mijn nod. Als ik nu ook nog niet ongesteld word dan kan mijn dag helemaal niet meer stuk. Wilde ik even zeggen. haha
hier nog helemaal geen bericht gehad! Wacht nog steeds op de enveloppen! Hoop dat ze snel komen... Kan ik mn studie betalen
Oh das mooi om te lezen , dat geeft hoop voor vandaag! Net stond er nog nix op, maar dat kan natuurlijk vanmiddag nog komen...