Kreeg vanmiddag een mail van mijn belastingadviseur dat we binnenkort de brief krijgen met dagtekening 15 juni. Nou nog wachten op de andere want ontvangen veel door koophuis maar moet ook nog veel terug betalen.. Maar ben blij dat we eerst ontvangen! Dan mag die 1000 wat terug moet er wel weer af.. nog meer met dagtekening 15 juni??
Ook hier een dagtekening van 15 juni. We hebben nog geen brief gehad maar de bd vertelde dat door de telefoon. Ben zeer benieuwd.
Hier ook nog niets hoor, dagtekening is 15 juni. Geen brief, geen geld. IS ook geen pijl op te trekken want ik lees dat anderen hun geld wel al hebben gehad met dagtekening 15 juni... Zucht... Morgen... Nieuwe ronde, nieuwe kansen....
Dagtekening 15 Juni en het geld is bijgeschreven. Fijn hoor, vorig jaar huis verkocht dus dat merken we nu wel...
Gister de brief gehad maar nog geen geld. Maar in ene stond er nog een rekening open van huurtoeslag 2007 die ze on hold hadden gezet ofzo Dus ze zullen het geld eerst wel aan het verrekenen zijn .... zucht ....
@monkeylove: wij betalen maandelijks een bedrag terug over huurtoeslag 2008, en kregen gewoon het hele bedrag van de aangifte gestort. Dus verekenen gebeurt niet standaard.
Nou,hier nog niks wel dagtekening de 15e. Toch maar weer de postbode in de gaten houden...... En da rabobank!!hihi
hier precies hetzelfde vanmorgen keek ik op me rekening en het was er al 'springt een gat in de lucht'
Ik heb gebeld en dagtekening van de 15e maar nog niets erop helaas.... Kunnen het zo goed gebruiken, het is krap en alle potjes zijn echt tot verder dan de bodem leeg... Wel vreemd dat er zoveel verschil in zit toch?!
Ja wel heel erg raar he zoveel verschil las dat sommige mensen vorige week zelfs hun brief met dagtekening de 15de hadden gehad en ook hun geld een dag later of dezelfde dag. Hier is het ook ff krapjes wacht op vakantie geld belastinggeld en me eigen inkomen op het moment. Let maar op heel het weekend weer wachten zeker