Nou, heb mijn geld binnen maar de huurtoeslag is er mooi vanaf gehaadl ... zucht ... Het viel een beetje tegen maar goed, alle beetjes zijn mooi meegenomen
ben al blij met elk extraatje, zo irritant he, degene die het het hardst nodig hebben moeten altijd het langst wachten....grr Nou in ieder geval nog een max week dan zal het er wel zijn...
haha ja idd en maar wachten en wachten! Heb zoiets van kom nou maar centjes wil gaan shoppen voor de kleine
en de brief inmiddels ook binnen mn bank was sneller dan de brief (ing) iedereen nog ff geduld! banken doen meerdere overschrijvingen per dag hè?!
als t kon deed ik het, maar mijnlaptop blijft altijd hangen op die site, loopt vast, dus durf het niet meer aan voor de privacy redenen...
Dan is het te begrijpen ja! Hier net nog eens gekeken maar helaas nog niets Ga maar ff naar me tante en opa op bezoek even afleiding Dan me bank overbelasten op internet
Ik had ook gebeld tijd terug , was niet voor teruggaaf maar voor alles wta ik mis was gelopen voor me kleine. Geen kindgebonden budget maar dingen die je dus extra krijgt als alleenstaande moeder. Nu werd mij door de tel ook verteld dagtekening 15Juni. Maar wat bedoelen ze hiermee, voelde me dom dus heb t niet gevraagd, maar wat betekent dit?? Het is nu 10Juni en betekent dit dat ik dan 15Juni een brief van hun krijg met info erop of het geld wat ik tegoed heb???
gisteren gebeld, heb dagtekening 22 mei als het er morgen nog niet is moest ik bellen want dan gaan ze nakijken waarom het zo lang duurt :S
heb net ff gebeld, krijg mn brief de 18e en dus ws staat het geld dan ook op de bank , lekker babykamer vast gaan bestellen
Hier nog steeds niet helaas. GRrr stuur die brief dan de 15de inplek van me nu lekker te laten wachten denk ik dan