Ik moet zelf betalen, schrok gewoon van het bedrag en ik maar wachten totdat ik geld binnen zou krijgen:x:x
Vandaag ook de brief gekregen met dagtekening van 15 juni, maar door een fout in het systeem kennen ze mijn rekeningnummer niet meer... Hoe krom krijg elke maand gewoon geld gestord, moet nu wachten op een formulier waar ik me rekeningnummer op moet zetten dus nog langer wachten op me geld...:x En heb zon zin in shoppen
Nou ik heb me centjes binnen alleen is het gehalveerd door inhouding doordat mijn ex niet optijd had betaald naja in iedergeval iets beter als niets
Ik kreeg 2 brieven, op dezelfde dag! de eerste: u krijgt ivm de hoogte van het bedrag geen voorlopige aanslag.. de tweede: het bedrag van de voorlopige aanslag.. nu is het niet zo veel maar dan nog hahaha ( we krijgen dit jaar 249 extra terug, maar ik mag nog 5500 terug betalen aan de belastingdienst)
Heb het geld! Maar wel minder dan de helft... Er staat alleen van juni-december. Dat is wel gek toch? Heb trouwens nog geen brief, maar snap niet dat het zo weinig is... Meer hier last van?
Ik heb dit dus ook! Geen idee waar het door komt maar het is dus veel minder dan verwacht! Hopen dat ik de rest nog krijg! groetjes Ylona
Wij hadden donderdag het geld op de rekening staan, mijn vriend heeft toen ook de brief gekregen, ikzelf kreeg de brief gister.
hier stond juist januari tot juni apart dat dat erbij staat en dat er bij jou juni tot december bijstaat. ik eb ook geen idee waarom dat er staat
heb je geen voorlopige terug gaaf aangevraagd,dan krijg je het maandelijks betaald en nu dus met terug werkende kracht
Ik heb de brief met dagtekening 16 juni. Maar ze hebben ons rekeningnummer niet, dus moeten dat opsturen. Maar krijg wel elke maand zorgtoeslag etc?
ik pleur er dalijk een bom naar binnen .>!! sorry voor mijn taal gebruik! we hebben 4 feb aangifte gedaan van 2009, kregen gezeur ze vonden dat mijn vriend ge-emigreerd was ! huh !!..en moesten een M biljet invullen ja leuk dat gaat niet wat we zijn niet ge-emigreerd, dus gebelt en geschreven hebben ze 3 weken geleden kregen we 2 telefoontjes. van de belasting dat alles opgelost was en dat we eind deze maand bericht zouden krijgen ! RAAD EENS. dat kregen we MAAR WEEER EEN M-BILJET IK BEN NIET GE-EMIGREERD hooooo dus ik moet maandag weeeeeeeeeeeer bellen ik word er zo moe van
Ik kreeg gister de voorlopige aanslag binnen. Ziet er naar uit dat we toch op vakantie kunnen dit jaar