sminck: ik heb ook dagtekening 15 mei, maar heb de brief nog nie binne, mij vertelden ze dat aan de foon! dan zal ik de brief ook van de week wel krijgen, en hopelijk oook t geld.
Ik zou zo blij zijn met het geld. Dan kunnen we een wandelwagen gaan uitzoeken! Maar als het inderdaad op volgorde van naam gaat hebben wij het ook later. Neem aan dat het niet op de manier gaat. Hoop het niet in ieder geval.
denk niet dat de belasting dienst het op achternaam doet hoor, dan zouden wij echt 1 van de eerste zijn met de letters; ab..... maar helaas
Ik begin met een T, en toch nog steeds geen bericht.. Blijf het nog steeds niet een eerlijke manier van het bepalen van de volgorde. We wachten rustig af!
Normaal deden wij in oktober/november pas aangifte en dan hadden we binnen 2 weken het geld op onze rekening. Nu in feb. gedaan en nog niks gehoord. ZO voor de sint is het wel lekker die extra centjes, dus misschien volgend jaar maar weer laat doorgeven.
dan ook niet want ik begin zelf met een W mijn toeslagpartner met Ab.... achja geduld zullen we maar zeggen/.......
Volgens mij pakken ze er ''gewoon'' wat uit.. wij hebben in ieder geval ook nog geen dagtekening gehad. Hoop deze snel te krijgen! Onze achternaam begint trouwens met een ''M'''.
Dacht dat bij de belastingdienst..... "alles in een hoge hoed ging" (bij wijze van spreken dan) en ze er gewoon willekeurig één voor één uitgetrokken worden.....
Wij hebben eind maart aangifte gedaan, ben benieuwd wanneer het geld er komt. We zetten het iig apart, bij de rest van het spaargeld. Uiteindelijk willen we graag een nieuw bed kopen.
ik heb de aangift 27 feb gedaan en ik heb net gebeld met de belastingdienst, volgens hun stond er een brief klaar met dagtekening 22 mei. Ik weet uit ervaring dat het geld er op die datum er dan ook op staat. dus ik ben blij
Bellen jullie gewoon de belastingdienst om te vragen of hun al informatie hebben over de uitbetaling?? Of... Ben nu ook wel nieuwschierig namelijk! Weet alleen nooit wat ik moet zeggen !