Ik vraag me af of iemand al een voorgevoel heeft of er een meisje of jongetje in de buik zit... Het eerste wat ik dacht bij mezelf is toen ik ontdekte dat ik zwanger was dat het een meisje is...Dat gevoel heb ik nog steeds... Mijn vriend praat steeds over 'hem' en 'hij'...denkt dus een jongetje. Verder zei mn moeder meteen een meisje, mn schoonzus ook en mijn beste vriendin zei het ook... Ben wel benieuwd of jullie ook lekker aan het speculeren zijn!
Anderen zijn druk aan het speculeren... zelf heb ik dit helemaal nog niet. Ben er misschien ook iets te nuchter voor, .... kan wel lopen gokken, maar waarop je het gevoel basseerd, uiterlijke kenmerken, lich. klachten,.... zijn vaak toch maar fabeltjes. Hahahaha. In elk geval zijn de meningen vollop verdeeld.
ik had super sterk het gevoel dat het een meid zou worden hier. met hart en ziel was ik er zeker van haha Ondertussen weten we dus ookal wat het gaat worden
Ik zeg een jongen en mijn vriend zegd het word een meisje. Ach het maakt me ook niks uit ik ben al heel blij dat er een baby groeid in mn buik!
Het was wel grappig want bij de 20 weken echo vroeg ze (de vrouw die de echo maakte) ernaar, en toen ik het haar vertelde zei ze dat ik gelijk had
ik had vanaf dat ik de test deed zoiets oke het word een jongen ik droomde over een jongen en keek ook alleen naar jongens dingetjes hihi heel veel zijden dat het een meid zou worden maar het word echt een jongen en mijn gevoel had gelijk hahaha
zoals ik al eerder zei voelde ik sterk aan dat het een meid zou worden maar het is toch echt een jongen
iedereen in mijn omgeving dacht een jongetje, mijn 1e gevoel was een meisje maar door mijn omgeving ben ik gaan twijfelen en dacht ik zelf ook dat het een jongetje zou worden, het is een meid! iedereen was helemaal verbaasd (alsof zoiets te voorspellen is) en blij verrast . mijn 1e gevoel klopte dus
Ik was er vanaf dag 1 zeker van dat het een meisje zou zijn. Ergens in de 10e week heb ik gedroomd dat het een jongetje is.. Dus ik was totaal de kluts kwijt. En wat blijkt tijdens de 3d echo met 16 weken: Een Jongetje! Mijn gevoel had het dus in eerste instantie totaal bij het verkeerde eind
bij de eerste was het niet te zien op echo ik dacht een jongen dat werd een meid, nu denk ik een jongen zo sterk dat ik qua namen meer gericht ook ben op een jongen, omdat mijn dochter een verrassing was met de geboorte wilde ik dat deze keer ook, maar nu wil ik het toch weten, vanmiddag naar de verloskundige en vragen of het met de 12 weken echo al te zien was, anders moet ik wachten tot de 20 weken echo da's over 4 weken, spannend spannend
Ik had meteen het gevoel dat we een meisje zouden krijgen. Toen we bij de echoscopist waren en ze de hele tijd in "hij-vorm" praatte was ik echt een beetje van slag. het bleek toch een meisje te zijn.
ze praten altijd in 'hij' vorm hier in ieder geval wel en dat zeiden ze ook vantevoren Dat we niet meteen gingen denken dat het jongen zou zijn (wat we toen nog niet wisten)
Bij mijn eerste dacht echt íédereen (geen enkele uitzondering) dat ik een jongen zou krijgen en ik heb zelf ook vrij lang dat gevoel heel sterk gehad. Pas in de laatste week ging ik twijfelen. En... het was toch echt een meisje, haha. Nu denk ik weer dat het een jongen wordt, ik ben er nu echt van overtuigd. We zullen zien...
Hallo. Ik heb van in't begin al gevoel dat het een jongentje ging zijn... En heb er al paar keer over gedroomd... Volgens mijn vriend heb ik 's nachts al eens zitten te roepen: "het is een jongen, een jongen"... Misschien dat we het binnen 2 weken weten... Want op echo van 17 weken was er niks te zien (buiten navelstreng)... Groetjes
Dit had ik bij de tweede. Ik was er van overtuigd dat het een jongetje zou zijn. Paar weken voor de 20 weken echo gedroomd over een meisje. En het is ook een meisje. Bij de eerste wist ik vanaf dag 1 dat het een jongetje zou zijn (was stiekem ook mijn voorkeur) en dat bleek ook zo te zijn