Hallo, Ik ben 22 jaar en sinds februari gestopt met de pil. En we zijn vaak aan het klussen geweest. Vandaag ben ik 1 week overtijd. Heb een test gedaan maar deze was negatief . Heb af toe ook pijnlijke borsten en gisteren kwam er wit kleverig spul uit mijn vagina (heeft iemand een idee wat dit is?) ook ben ik vlug moe. 's avond heb ik vaak krampen net als of ik ongesteld moet worden. Kan iemand mij helpen.
Als de test negatief is kan het ook zijn dat je cyclus nog niet goed is. Als je vorige maand gestopt bent kan het ook zijn dat je eerst onregelmatig ben voordat je cyclus klopt. Sommige meiden moeten echt ontpillen word er gezegd
Oke bedankt voor je reactie. Maar hoe lang kan zo iets duren.. heb namelijk ook op internet gelezen dat als je stopt met de pil je juist eerder ongesteld moet worden?!? Wanneer is het raadzaam om dan nog een test te doen of misschien na de dokter te gaan... Is nu wel erg ongemakkelijk namelijk.. loop al een week met maandverband en tampons rond te sleuren..
@danger: wil je niet laten schrikken, maar bij sommigen duurt dit echt maanden. Ik had de eerste keer na de pil een cyclus van 35 dagen en daarna van 28.
Dat wordt dus lang wachten waarschijnlijk.. en nog netgens op verheugen.. Is het dan wel raadzaam om naar een dokter te gaan als ik volgende week nog niet ong. ben en misschien na het weekend nog een test doen? of heeft dit alles geen zin?
Als ik jou was zou ik nu even rustig af wachten,Het zou kunnen dat je vandaag of morgen opeens ongesteld ben.Dat kleverig spul kan ook een ontwenning zijn dat je gestopt bent met de pil.
Wit kleverig spul had ik tijdens mijn ovulatie (kwam ik achteraf pas achter). Ik dacht namelijk dat ik al ongesteld moest worden, maar ik had de eerste keer een cyclus van 38 dagen. Dus ik zou maar ff gaan klussen, want wie weet is het je ovulatie die eraan komt.
Het duurde bij mij ruim zeven maanden voordat ik voor het eerst ongesteld werd na het stoppen met de pil. Ik had de HA al ingeschakeld maar die zei dat het vrij normaal was. Nu moet ik er wel bij zeggen dat ik meer dan 12 jaar de pil geslikt had. De HA helpt je als het goed is wel verder als je aangeeft dat je zwanger wilt worden - ze wekken je menstruatie dan op.
bij mij ongeveer hetzelfde... 5 maand na pilstop nog geen menstruatie. dan heb ik pilletjes gekregen om menstratie op te wekken én dan heeft het nog eens 9 maand geduurd vooraleer ik zwanger was veel succes
We willen echt graag aan een kleine beginnen. Ik moet er alleen niet aan denken 5 mnd zo rond te lopen met het idee dat ik elk moment ong. kan worden... Is Super lastig zo... Moet dus af wachten en en misschien over een tijdje na de dokter gaan... Kan niet wachten tot er een kindje aan komt
Niet je te veel laten afschrikken hoor! Je bent nog jong en vast nog geen 10 jaar aan de pil. Het is wel belangrijk dat je inderdaad een onttrekkingsbloeding hebt als je stopt met de pil. Heb je die gehad? Dat is namelijk gewoon een bloeding doordat je met die hormonen stopt. Bij mij heb ik daarna een cyclus van 32 en een van 36 dagen gehad en toen was ik zwanger. De meeste vrouwen zijn gewoon binnen 3 maanden al zwanger, dus laat je niet meteen van de wijs brengen. Als je die bloeding nog niet hebt gehad is het misschien wel goed om je HA even te bellen. Misschien zegt hij meteen al dat je nog moet wachten, maar misschien heb je een snelle, die je meteen al wat er voor geeft. Dat kun je in ieder geval eerder "echt" beginnen. Geen bloeding kan namelijk betekenen dat je ook geen eisprong hebt. Kleverig wit spul kan het spul zijn wat je tijdens een eisprong hebt, dus klus er voor de zekerheid nog even op los
Ik ben ook 4 maanden niet ongesteld geworden. De dokter kan je iets voorschrijven dat je cyclus wat regelmatiger komt, maar denk na 1 maand dat hij het eerst even afwacht dat het vanzelf komt. Geduld is een schone zaak.
even een positief verhaal dan... ik werd zwanger van mijn dochter 1 maand na het stoppen van de pil en ik heb hem 10 jaar geslikt. Zo kan het dus ook nog.. Succes!
Ben ongeveer 7.5 jaar aan de pil nu. Ben nog steeds niet ongesteld geweest maar blijven maar even afwachten dan misschien dat het wel wel aan komt... heb een vorige week wel wat bloedverlies gehad maar had hiervoor niet eens een tampon ofzo nodig dus.. weet niet of de bloeding is...