Oh oh wat vind in het moeilijk!! Ik kom zoveel mooie aparte meisjes namen tegen maar jongensnamen valt me toch tegen! Over 10 weken verwachten we een jongetje dus moeten nu wel serieus opzoek.. Onze dochter heet F.even.. Nu houden we van mooie krachtige, aparte namen.. Op ons lijstje nu: Sion Owyn Zaine Eliyah Iemand nog ideeën??
Jayden Finn Stan Sion klinkt ook erg leuk! Ik heb een babynamen app. En wat je mooi vind kun je opslaan
Volgens mij heeft zangeres anouk ook kids die stond en eliyah heten. Ze heeft er nog meer, heb je al eens gekeken hoe al die kids heten? Ze heeft iig jouw smaak
Sion. Zayne ken ik als meisjesnaam (Zain) en de rest vind ik niet zo. Misschien nog: Elias Joshua Rocco Silan Boaz Ilay Marcus Rijck Leon Thor Sepp Tarik Romar Vasco Gyan Luxor Neo Joah Kjeld Manu Yves Aron Bodhi Caleb Fender
Ik heb het net andersom. Ik kan geen meisjes naam bedenken en genoeg jongensnamen. Ik weet nog niet of het een jongen of meisje is. En ik heb nog maar 6 weken om een meisjes naam te bedenken. Opties voor jongens namen: Bowie Odin Ami
Mijn vriend heet C.ayo (op zijn Engels uitgesproken: keejow), dit vind ik ook een erg mooie aparte naam.