Was ist der los?

Discussie in 'Over deze site' gestart door Partyrocker, 29 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Gister een topic geopend wat eigenlijk in mijn ogen geen dubbel topic was en ook niet echt gerelateerd was met het andere topic wat erover te vinden was, die werd zonder pardon gesloten.

*ging om het 50 tinten topic & het leven na 50 tinten (over gerelateerde boeken)*

En vandaag word mijn topicnaam zonder melding of iets dergelijks veranderd naar iets wat voor andere mensen heel fout over kan komen en tegen het ZP beleid is.

Dat het veranderd word om watvoor reden dan ook, kan ik mee leven, maar volgens mij werd ik hierop aangekeken?

Ik vraag me een beetje af wat er aan de hand is? Sommige dingen zijn namelijk wel een beetje overdreven in mijn ogen?

2. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Daarmee bedoel ik trouwens eigenlijk te vragen van: Zijn er dingen gebeurd waar ik overheen heb gekeken de afgelopen tijd op ZP, dat de regels aangescherpt zijn?

3. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Vraag even aan desbetreffende moderator via Pb het hoe en wat.

Verder hanteren wij als moderators de regels van Zp die één ieder kan lezen. Berichten mogen gesloten, verwijderd en/of aangepast worden zonder dit te overleggen.

Dus wat jouw vragen betreft even pb naar des betreffende moderator.

Sluit ik deze weer ;)

Deel Deze Pagina