Ik typte net een stukje tekst, keek twee tellen later in het topic. Bericht weg. Ik dacht nou misschien iets fout gegaan dus typ het nog een keer. Dan krijg ik het volgende: Dank voor het versturen van je bericht! Je bericht wordt pas zichtbaar als een moderator het heeft goedgekeurd. Je keert nu terug naar het forum. Als je hebt aangegeven een poll te willen aanmaken, kun je dat nu doen. Waarom is dat zo? En waarom krijg ik geen melding als mijn bericht kennelijk niet goed is? Mag je de naam van een tv programma niet noemen??
"vies'' woordje in je tekst misschien?? Als er niks mis is met het bericht zal beheer hem nog wel plaatsen voor je.
Zie regels: Om te voorkomen dat er berichten geplaatst worden die niet aan de regels van Zwangerschapspagina.nl voldoen screenen we op een aantal woorden. Hierdoor kan het zijn dat een door jou geplaatst bericht, wanneer er woorden in staan die betrekking (kunnen) hebben op in de regels genoemde richtlijnen, eerst gecontroleerd moet worden door een medewerker van Zwangerschapspagina.nl. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl