Ik vroeg mij af of er ergens ook een knopje was om alleen de berichten van de TopicStarter in het topic weer te geven. Soms lees je een topic en de eerste pagina en ben je benieuwd naar hoe het bijvoorbeeld afgelopen is. Hoe kan ik alleen de berichten van TS zien in dat betreffende topic zonder alle pagina's door te hoeven lezen?
Je kan naar diegene zijn profiel gaan en daar zoeken op de berichten die hij/zij geplaatst heeft. Je kan dan even zoeken of diegene nog gereageerd heeft. Sneller zou ik het me niet kunnen bedenken.
Rechtsboven bij elk onderwerp staat er in de buurt van het driehoekje "Zoek in dit onderwerp", als je daar op klikt en dan op "Geavenceerd zoeken" klikt, kan je de naam van de topicstarter invullen en krijg je alleen de berichten van diegene te zien van dat onderwerp.
Ah ok super, bedankt. Op een ander forum waar ik zit gaat het nog veel makkelijker maar dit is ook wel te doen als je echt nieuwsgierig bent.
Er is nog een andere manier. Als je het overzicht van alle geopende topics hebt in bijvoorbeeld "De Lounge" dan klik je onder het kopje "reacties" op de cijfer(s). Dat zijn het aantal geplaatste berichten. Wanneer je daarop geklikt hebt zie je iedereen die in dat topic heeft gereageerd en zie je dus ook de berichten van de ts erbij staan.