Pb'tjes komen niet aan??

Discussion in 'Over deze site' started by Nalia, Sep 1, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nalia

Nalia Actief lid

Oct 29, 2010
    275
    0
    0
    Huishoudelijke Hulp
    Noord Brabant
    Hoi,

Ik heb meerdere pb'tjes verstuurd die niet aankomen bij diegene. Stonden wel bij verzonden berichten. Hoe kan dit?

2. Beheer

Beheer Administrator
    Staff Member

Feb 11, 2005
    16,283
    2,984
    113
    Om wie gaat het? Wie heb je een pb gestuurd die niet aangekomen zou zijn? Wanneer (datum en tijd) heb je deze pb's verzonden? Hoe weet je dat ze niet zijn aankomen? Als je namelijk een pb krijgt met "ik heb niks gehad" dan klopt het niet ;)

Lotte

3. cherie

cherie VIP lid

Oct 18, 2009
    5,757
    0
    36
    Heb ook al een aantal keer gehad dat iemand me gepbt had en die niet aangekomen waren.

4. Angel78

Angel78 VIP lid

Jul 18, 2011
    5,883
    1
    0
    administratief medewerkster
    Overijssel
    Lotte, wat een vragen...

Op het pendelforum krijgt ze vaak dat meiden zeggen dat ze geen pb hebben gehad terwijl ze wel hun pb beantwoord had...

5. Beheer

Beheer Administrator
    Staff Member

Feb 11, 2005
    16,283
    2,984
    113
    Maar als ik weet om wie het gaat kan ik het controleren. Privé berichten kunnen niet de ene keer wel en de andere keer niet aankomen. Er gaat ergens anders iets mis, iets in de instellingen van de ander bijvoorbeeld.

Lotte

6. Angel78

Angel78 VIP lid

Jul 18, 2011
    5,883
    1
    0
    administratief medewerkster
    Overijssel
    ah oke, ik zou zeggen check haar topic in pendelen even, daar zie je het wel staan (laatste bladzijde geloof ik?)

7. Beheer

Beheer Administrator
    Staff Member

Feb 11, 2005
    16,283
    2,984
    113
    Makkelijker is als ze even bij de verzonden privé berichten kijkt en doorgeeft welke niet aangekomen zouden zijn. Daar staan tevens de gegevens die het voor mij makkelijker maken de oorzaak te vinden.

Lotte

Share This Page