Wil net een reactie plaatsen om mijn topic, komt er te staan, dit bericht wordt pas verstuurd nadat de moderator het heeft goedgekeurd? Het leek mij een heel normaal bericht? Hoe kan dit?
Gisteren avond had ik dit ook. En bleek er niks mis te zijn met mijn bericht! Schrok ook. Zou er een lijstje kunnen komen met woorden die gevoelig daar voor kunnen zijn. Dat scheelt jullie ook weer werk en ons weer schrik. Dus een lijstje met woorden die gevoelig liggen.
Beste knap130774, Zoals je wel begrijpt, kunnen we niet alle woorden openbaar maken waarop we screenen om niet gewenst materiaal van de site te weren. Wanneer je je houdt aan de regels van Zwangerschapspagina.nl zit je over het algemeen altijd goed. Dan kan het nog wel eens gebeuren dat een bericht in de queue wordt geplaatst maar die zal dan zonder aanpassingen of consequenties geplaatst worden. Jan Zwangerschapspagina.nl
Beste JongeMama22, Het betreffende bericht bevatte het woord: gedownload. De trigger is het woord download. Maar goed, het is niet de bedoeling dat we hier nu alle woorden gaan bespreken waarop wij screenen. Je plaatst je bericht en als hij geplaatst wordt dat wordt hij geplaatst en wordt hij in de queue geplaatst dan moet je heel even wachten voordat hij verschijnt. Ik sluit dit topic nu, mocht je nog vragen hebben dan kun je ons altijd een privé bericht sturen. Jan