Sinds deze week weer pop ups door ZP

Discussie in 'Over deze site' gestart door Pomm, 19 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    #1 Pomm, 19 sep 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 29 sep 2014
    Lange tijd weg geweest maar sinds deze week word ik tijdens het surfen op zp geconfroteerd met popups.

Kan hier wat mee/ tegen?

2. MamaBenjamin

MamaBenjamin Niet meer actief

Ik had begrepen dat ZP adverteerd (bovenbalk en onderbalk) d.mv. surfgedrag.

Als ik naar de site van Zalando ga, zie ik dat terug op ZP.
    ZP is zelf erg streng met sex en alles gerelateerd, zou het anders best vreemd vinden van hun. Practice what you preach ZP:D

3. Eylem

Eylem Niet meer actief

Je kan beter even een goede virusscanner over je computer laten gaan want waarschijnlijk komt het daardoor. Ik heb nooit popups.

4. Jolina

Jolina Niet meer actief

Hier ook een mega pop up weer als ik de site opstart..

Wordt erger van!

5. bananarama

bananarama Actief lid

16 apr 2014
    195
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb dat dus ook, en dezelfde site.. ik heb een virusscanner, en pleeg regelmatig onderhoud aan mijn pc.

Ik vind het vooral interessant dat het dezelfde site is. Bovendien heb ik dit echt alleen met zp. Soms hoef ik enkel maar over iets klikbaars heen te gaan met mijn muis en hij komt al op.

6. LA85

LA85 Fanatiek lid

25 apr 2013
    2.018
    1
    36
    NULL
    NULL
    Hier ook... alleen bij mij opent er een nieuw venster.. ook van een of andere s*x site. Heb dit alleen als ik op ZP zit.. hoef verder nergens op te klikken en het nieuw venster komt al.. :/

7. skiwi

skiwi Fanatiek lid

15 jun 2012
    4.270
    402
    83
    Vrouw
    Ik heb steeds dat er een mega advertentie van KPN in beeld komt. Deze moet ik telkens wegklikken. Ik word er zo zat van! Dit haalt voor mij het plezier in zp er wel af hoor

8. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Sgforce. Hier ook!
    Pas sinds een paar dagen'. Bloedirritant' het wordt je zo opgedrongen ..gelukkig geen sexadvertenties.

9. Sandy01

Sandy01 Bekend lid

5 okt 2009
    727
    306
    63
    Hier heb ik ook veel last van!! Het wordt er inderdaad niet leuker op!

10. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    En dan zegt het Beheer "we weten er vanaf, soms duurt het wat langer en moeten jullie er even doorheen". Jammer dat ze het plezier en gebruiksgemak steeds meer lijken te vergeten terwijl de bezoekers en leden de site maken en daarmee ook interessant zijn voor sponsoren.

11. Blemma

Blemma Fanatiek lid

11 mrt 2013
    2.472
    16
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige in de wijk
    Heb hier steeds kpn reclame ervoor, wat er net voor springt op het moment ik ergens op wil klikken. Erg irritant.
    Maar die s*xreclames lijken mij nog vervelender.

Hopelijk komt zo gauw met een oplossing

12. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Hier ook last van die irritante KPN op mijn tablet :x.

13. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Same here.. heeeel irritant

14. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Hier ook die van KPN, idd heel irritant.

Misschien kan beheer ons af en toe een update geven zodat we weten dat ze ermee bezig zijn en hoelang het nog kan duren?

15. Boommm

Boommm Niet meer actief

Hier ook stomme KPN. Dat er reclame is op het forum vind ik totaal niet erg, er moeten toch inkomsten binnen komen. Maar die grote pop-up dingen vind ik wel heel erg vervelend.

16. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Vooral ook omdat ze zo in beeld komen dat je er perongeluk op klikt en je naar de advertentie gaat.

Idd andere reclames op de pagina met banners ed geen problemen mee. Pop ups zit ik niet zo op te wachten.

17. Logan

Logan Niet meer actief

Ik begin er ook moe van te worden. Gewoon ineens uit het niets komt er reclame en zit je zo op de site van KPN. Dat er geld verdient moet worden snap ik en met reclame heb ik geen probleem, maar die popups halen mijn plezier wel naar beneden.
    S/ekssites heb ik gelukkig niet.. Lijkt me helemaal vervelend.

18. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Hier ook last ervan zit je iets te lezen komt er ineens een reclame doorheen heb er al verschillende gehad :(

19. Astre

Astre Niet meer actief

Ik word ook gek van KPN op mijn I-pad. Lastig weg te klikken en nogal beeldvullend. Fijn dat we er even doorheen moeten, maar ik ben er inmiddels klaar mee :x.

20. Jolina

Jolina Niet meer actief

Hier ben ik het dus wel mee eens... Het is echt iets van de laatste tijd ook...;)

Deel Deze Pagina