Ik ben nieuw hier...

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door FB1984, 17 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Hallo,

Was al een tijdje aan het rondlezen en meekijken op deze site.
    Nu toch zelf maar een account aangemaakt, zodat ik lekker mee kan kletsen...

Sinds 27 juni 2010 officieel bezig om zwanger te worden;)

Liefs F

2. MammaJo84

MammaJo84 Niet meer actief

Welkom! Veel kletsplezier gewenst (dit forum is echt verslavend ;)) en succes met zwanger worden!
    Spannende tijd breekt aan!

3. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Dank je!!
    Ja is idd verslavend...
    Ik zit ook op een ander forum, maar die forums lezen niet fijn!

Wat ik wel jammer vind, is dat je geen berichtje krijgt als iemand ná jou gereageerd heb. Je moet alles zelf een beetje in de gaten houden en blijven volgen he?
    Hoe doen jullie dit?

Of onthoud je waar je op gereageerd heb?

Liefs

4. Vuurtorentje84

Vuurtorentje84 Bekend lid

16 mei 2010
    767
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Hey FB1984!!

Welkom op het forum! Ik kan je verzekeren dit is verslavend!

Ik zie aan je naam, dat je ook van het jaar 1984 bent, ik namelijk ook! Ik ben 16 september jarig en jij?

Liefs Vuurtorentje

5. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Hey Hey,

Dank je! Ik kom idd uit 1984, ben net jarig geweest en net 26 geworden (pfoe klinkt al oud he :D)
    Ook bezig om zwanger te worden?

Liefs F

6. Vuurtorentje84

16 mei 2010
    767
    0
    0
    Gefeliciteert!! Is helemaal niet oud 26 mooie leeftijd ik wordt het in september! :D

Ja volop bezig, dit is de derde ronde en ik zag voor jou de eerste ronde??

Heel veel succes!!

Liefs,

7. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland

Ja bij ons idd officieel 1e ronde:D
    Ben wel al ongv 3 maanden gestopt met pil, maar zat toen met mn gezondheid, dus kans was ook heel klein om zwanger te worden.
    We waren toen ook niet vaak bewust aan t 'klussen'
    Nu dus wel hahaha
    Spannend!!

Jij ook veel succes! We houden elkaar op de hoogte....
    Heb jij het al aan iemand verteld dat jullie aan t proberen zijn?

Liefs

8. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Welkom FB1984!!! Je geeft aan ook op een andere site te zitten... Je noemt de naam maar dit mag volgens mij niet. Is reclame zeg maar... Ik raad je aan om de naam ff te verwijderen!

9. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland

Ga ik meteen aanpassen!! Wist ik niet... Thanks!! ;)

10. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Ik kan het bericht niet wijzigen / verwijderen of iets dergelijks!

Sorry als ik reclame heb gemaakt, wist ik niet.. Niet bewust gedaan:)

Liefs F

11. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Wist ik eerst ook niet hoor. Totdat ik ook een keer gewaarschuwd werd door iemand... Maar in ieder geval welkom en hopelijk snel een positieve test voor je!

12. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland

In ieder geval bedankt...
    En idd hopen op snel een positieve test.
    Nog even geduld voordat ik mag testen...

Zie dat jij uitgerekend bent in november, spannend hoor;)

13. Vuurtorentje84

16 mei 2010
    767
    0
    0
    Ohh wat spannend zeg!:D Dus je bent inwezen al 3 maanden ontpilt? Ik ben een jaar ontpilt en eind april dit jaar zijn wij echt begonnen!

We houden mekaar zeker op de hoogte!! Dank je wel!

Ik heb het aan mijn vriendinnen verteld en mijn man aan een paar collega's tja je krijgt toch vragen naar je toegeworpen hihihi

En heb jij het verteld aan iemand, vrienden kennissen???

Liefs,

14. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Zo das wel lang hoor, 1 jaar ontpillen. Wat is de reden daarvoor? En dat je dat volhield joh! Ik zou dan meteen willen proberen hihi.

Ja ben nu idd ongv 3 maanden ontpilt ja...En de eerste 2maanden waren we niet echt zorgvuldig hoor, dus had toen ook best zwanger kunnen worden. Maar nu gaan we er écht voor! En heb op dit moment echt een heel vaag gevoel ik mn buik;)Hopen maar.

Nee wij hebben t nog tegen niemand verteld, wil t echt stil houden!
    Vorige jaar juni was ik namelijk ook met de pil gestopt en had ik t aan mn moeder verteld en een goeie vriendin. Maar ivm gezondheid moest ik weer aan de pil :(
    Dus nu verwacht mn moeder natuurlijk dat ik ook ga zeggen... Dus ik het juist een extra grote verassing als ik zwanger ben!!
    Hoop dat ik echt mn mond kan houden tegen dr hihi

Daarom zit ik ook op deze site, ken ik er toch over praten!
    Mn vriend heeft periode's, dan zegt tie niks erover, of luisterd die maar half, lastig.. Alleen de laatste week blijft hij er over hebben en vragen! Echt heeel leuk

Liefss

15. Vuurtorentje84

16 mei 2010
    767
    0
    0
    Ja een jaar lang is best een tijd. Ik ben ermee gestopt, omdat mijn menstruatie niet echt goed op gang kwam, ik had aldoor tussentijdse bloedingen. Eind vorig jaar hebben we ervoor besloten om in 2010 voor een kindje te gaan. Manlief wilde toch een zaadonderzoek doen vorig jaar en bleek uit het onderzoek dat hij weinig volume zaad heeft, maar dat hij zeker vruchtbaar is, alleen duurt het wat langer zeiden ze. Als het een half jaar niet lukt, dan moeten we terugkomen bij de arts, dus ik hoop dat het deze ronde raak is!

Het is leuk als je het stil houdt, maakt het inderdaad extra spannend! Vooral voor familie. Mijn schoonfamilie en mijn ouders weten het niet, wil ik ook graag zo houden:D
    Mijn vriendinnen weten het gewoon bij mij, ze zien mij al sprankelen als ik een baby zie! Vroeger toen ik een jaar of 6 was, wilde ik al dolgraag in buggy's kijken naar het baby tje. En mijn moeder schaamde zich kapot voor mij hahaha

Op deze site kan je, je ei echt kwijt althans het werkt wel bij mij!

Sommige dingen wil je misschien niet met je mannetje bespreken of toont hij misschien op dat moment geen intresse dan kom ik als ik tijd heb hier op de site kletsen! meestal op het forum Innesteling voelen? Het gaat misschien niet meer over het onderwerp, maar het is ontzettend leuk, als je meiden spreekt en naar het NOD moment toeleeft en hoort van hun dat het raak is!!

Echt leuk, dat hij er ook naar vraagt, mijn mannetje vraagt de laatste tijd telkens wat mijn temperatuur is hahaha, want hij wil zo graag dat het lukt. Wat boffen wij toch met onze mannetjes!!!:D:D
    Liefs,

16. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    Welkom hier!

Ik weet niet of je inmiddels al weet hoe je 'lid' kunt worden van een onderwerp, maar zo doe je dat...

als je gaat naar reageren en je scrolled dan naar beneden dan zie je overige opties daar staat dan notificatietype bij en daar heb je een aantal keuzes waar onder directe emailnotificatie!

Succes!

17. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland

Okee thanks!! Ga t meteen proberen... Is wel zo handig.
    Anders weet ik het op ten duur niet meer bij te houden.

Liefs F

18. mamv1

mamv1 Niet meer actief

19. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Welkom!:)

20. Ennas86