Net zo jammer als jij, die niet goed leest wat ik schrijf. Als je het op die manier doet, krijg jij precies ALLE berichten van ÉÉN persoon, ALLEEN uit DAT topic. Als je waar precies op klikt? En wat bedoel je met 'dan gaat de pagina weg'?
Ja, maar je ziet niet de hele reactie! Je ziet een maximaal aantal tekens. Je moet dan dus alsnog elke reactie openen. Dus juist als je alleen de reacties van ts wil lezen en dit 20 reacties zijn moet je 20 tabbladen openen.... Ik lees wat jij schrijft, maar blijkbaar komt het niet duidelijk over wat ik bedoel. Mijn vragen zijn nu; 1. Waarom niet een mogelijkheid om IN een topic met 1 klik alleen de volledige reacties te kunnen lezen? Zoals wel bij andere fora mogelijk is. 2. Ik heb, net als anderen, problemen met de 20 seconden regel die niet 20 seconden duurt, maar 1 minuut. (Ongeacht of ik bovenstaande wil zoeken of niet) 3. Ik zou graag wat meer antwoord op mijn vragen willen van beheer, naast het (voor mij) niets zeggende antwoord dat het bij hen wel werkt.
Beste Averlhach, We zijn bezig met een nieuwe Zwangerschapspagina.nl en we gaan echt kijken of we een dergelijke uitbreiding mee kunnen nemen. In deze Zwangerschapspagina.nl gaan we dat niet meer implementeren. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl
Beheer als ik naar Billy Jean wil zoeken...moet ik dat in het algemene stukje zoeken of in het forum onderdeel?
Wellicht is het ook mogelijk om van een quote een link te maken? Dat als je ergens een quote ziet dat je op die quote kunt klikken om bij de oorspronkelijke post uit te komen.
opmeet ruitje? Ooooooh! (zie ineens het kleine ruitje) Valt niet op, zeg... Staat achter de naam, in de zijn"Oorspronkelijk geplaatst door <naam>" Weer wat geleerd!
Soms maakt Samsung zijn eigen woorden ik bedoel dus 'op het ruitje'. Ik weet ook niet hoe ik ooit verzonnen heb erop te klikken maar het werkt wel.