http://www.youtube.com/watch?v=cO0hoCL6BjY Is de link naar het eerste filmpje wat ik ooit heb gemaakt over ons Sterretje.
wat ontzettend mooi gedaan meissie! Ik haal er heel veel kracht uit ik hoop jij ook... (als je mijn filmpjes wilt bekijken ze staan bij website) Het bezig zijn met dit soort dingen helpt mij met verwerken. Iig prachtig mooi gedaan. Ik wil jullie heel veel sterkte wensen maar vooral ook veel liefde, geluk en gezondheid in 2008! veel liefs
wat ontzettend mooi! Erg ontroerend, vooral ook met dat liedje... Ik ben er ook mee bezig geweest om zo'n soort filmpje te maken, maar ik krijg het niet voor mekaar, weet echt niet hoe het moet
Dankjulliewel voor de complimenten. Rachje: Ik haal er idd erg veel kracht uit, moet zeggen dat het nu steeds beter met me gaat maar door deze dingen te doen verwerk ik het beter. Ik ga straks even bij jouw filmpjes kijken, volgens mij heb ik het al wel eens gezegd maar wat was Jaylie prachtig, raak elke keer ontroerd door je onderschrift. En voor jullie natuurlijk ook een heel mooi 2008! Meliske, als je hulp nodig hebt help ik je graag. Je kan me altijd Pbben of mailen en zal ik proberen iets moois te maken naar jouw wensen.
oh oh pak de kleenex alvast maar... beetje grapje. ja het is toch creatief bezig zijn met je verlies. De een schilder,tekent,schrijft en wij maken filmpjes. Het geeft me een fijn gevoel. Ik wil ook mensen laten zien wie mijn dochter is. Dat doe jij ook, kijk sterre is er geweest. En voor jullie heel belangrijk geweest... Dankjewel trouwens voor je mooie compliment. Dan voel je je toch wel even echt mamma... Hoe gaat het nu verder met je? zijn julle weer aan het proberen of?
Rach: ik heb net je filmpjes bekeken, wow wat prachtig gedaan een mooie herinnering aan jullie Jaylie. Ben er even helemaal stil van...
haha, nou die kleenex zijn echt nodig hoor, zit nu al een paar minuten te janken om de mooie filmpjes. Ook de speech van je man (vriend?) vond ik enorm sterk, wat knap om nog zo mooi en goed te kunnen praten en je emoties te kunnen uiten. Met mij gaat het goed, al lijkt het of de zwangerschappen in onze omgeving als paddestoelen uit de grond te komen en gun het ook echt iedereen, maar toch doet het wel zeer. We zijn wel bezig maar ook weer niet, mocht het ons gegund zijn is een kleintje meer dan welkom met heel ons hart. Maar probeer niet meer op tijd en dag er mee bezig te zijn....hoop dat het lukt hahah.. Hoe is het met jullie? Lees eigenlijk net pas hoe kort het geleden is, lukt het een beetje om de "draad" weer op te pakken?
dankjewel meis... pff word altijd emo van het liedje van celine dion zo ontzettend mooi... Echt hét liedje. Had net in de auto terug naar huis ontzettend zitten brullen. Trok het allemaal niet meer, muziek er op en ja hr tranen met tuiten. Mis mijn kindje, mis mijn mannetje, mis het gelukkig zijn, mis de sprankel in me. 1 doffe bende. Gekke is, volgens mijn berekening zou jaylie 20 augustus uitgerekend zijn.... bijzondere datum....
rachje, de tranen lopen over mijn wangen... zo ontzettend mooi! hoe heb je dat gedaan? en welk liedje is het van celine dion?
fly - celine dion is het nummer lieve meliske, dankjewel voor je mooie compliment. Ik heb dat gemaakt met windows moviemaker. dat programma zat bij mij al op de computer. Als ik je ergens mee moet helpen, graag... u roept maar (geldt voor jullie allemaal natuurlijk, aura en ik zijn blij om te helpen of niet aura?)
dank je wel rachje! Ik ga nu met dayenne naar het CB en dan ga ik is kijken of ik het ook voor mekaar krijg en of ik uberhaupt dat programma heb. bedankt!
Rachje, wat mooi gedaan! Kippevel en tranen in mijn ogen. Ik heb ook zo'n filmpje gemaakt van onze twin angels, ik heb het op een cdtje gebrand in onze vlinderdoor gedaan. In dit doosje bewaar ik de aandenken aan onze twins, zoals zwangerschapstesten en echo's en foto's. Dikke knf Naatje
hey naatje dankjewel... ik heb ook een Jaylie* kistje, daar zitten alle spulletjes in, plukje haar, 160 kaarten die we hebben ontvangen, geboortekaartje, overlijdenskaartje,rouwadvertentie, haar zilverenbestekje, zilveren naamarbandje, documenten van de vk, zwangerschapstest, 9 maandenboek. Denk als ik nu het kistje open maak dat ik heel hard ga huilen... Vind jij het ook zo fijn om alles op een speciaal plekje te bewaren?
Hey meiden. Ik heb ook zo'n bewaar doos. Ik heb een hele mooie doorzichtige met grote roze bloemen erop. Daar zitten ook foto's, kaarten, zw.test, tekeningen van de kinderen, papieren van ziekenhuis, kaartje met hand/voet afdrukken, overlijdensakte, advertentie enz. in. Ik kijk regelmatig in deze doos. Dit is ook Lindy's* doosje en is me héél dierbaar. Dat zijn de "tastbare" herinneringen die er nog zijn.